Nokia 5800 CFW {01.12.2012} Belle Hoşçakal..! A & S

Sponsorlu Bağlantılar

cnbrs56

cnbrs56

Üye
Çok güzel olmuş elinize sağşık kullandığım en iyi cfw bu :)
 


Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Atacan-

Atacan-

Üye
Mesaj sayısına oranla %90 oranında teşekkür eden sayısı az..Ki yarısından çoğu senin mesaj sayın Sülüymen kardeşim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface

qxpeace

Üye
Auto İnstaller yüklerken internet radio yüklenemiyo kaybedildi gibi birşey söyleyip yüklemiyo
 
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
yüklenmesi gerekir. Fakat yüklenmediyse hafıza kartında thinkchange/e/ klasörü içinden internet radyoyu yükle
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface

qxpeace

Üye
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
:rica:
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface

narkozcu_70200

Üye
power tuşuna bastığında flaş açılıyor güzel ozellik ama kolay buldum onun yerini . Şeytanın akıl edemiyeceği yere koymuşsun ama benim aklıma geldi buldum :) iznin olursa paylaşıyım.
 
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
power tuşuna bastığında flaş açılıyor güzel ozellik ama kolay buldum onun yerini . Şeytanın akıl edemiyeceği yere koymuşsun ama benim aklıma geldi buldum :) iznin olursa paylaşıyım.

yok kardeş boşver paylaşma kendin kullan :)
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface

narkozcu_70200

Üye
tamam. Ama şimdi bende bi cfv yapcam ama ne oyun ekliye biliyorum nede mod lama yapa biliyorum of kafayı yiyecem valla yokmu yardım edebilecek ? Not : Her Türlü modlamayı yapıyorum ama gel gelelim cfw yapamıyorum.
 
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
tamam. Ama şimdi bende bi cfv yapcam ama ne oyun ekliye biliyorum nede mod lama yapa biliyorum of kafayı yiyecem valla yokmu yardım edebilecek ? Not : Her Türlü modlamayı yapıyorum ama gel gelelim cfw yapamıyorum.
anlatım konuları var. Onlara bakarak yapabilirsin. Ayrıca modlama yapabiliyorsan anlatım konularıyla çok basit bir şekilde yapabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Atacan-

Atacan-

Üye
Buda port :)

- - - Eklendi - - -

Buda port :)
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
bari hort diyedin :)
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Atacan-

Atacan-

Üye
yok bu port :)
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
tamam kardeşim seni mi kıracam bu da port olsun :)
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Atacan-

Atacan-

Üye
Yazılım cikartmiyormusun kardeşim artik ?
Tiolar verebilirim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Süleyman

Süleyman

Üye
    Konu Sahibi
Yok kardeşim yav Gold Star sayende tam dorukta zaten ne gerek var ama bir gün oturup n97 portlu bir fw çıkartmayı düşünüyorum kardeşim. O zaman tiolarına ihtiyacım olur kardeşim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: x-scarface
Atacan-

Atacan-

Üye
N97 çıkar kimse yapmadı doğru düzgün openstar Hocamız hariç:)
N97 portu candır :)
 
  • Beğen
Tepkiler: openstar ve x-scarface


Üst Alt