0.5 ucu olan var mı?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
0.5 ucu olan var mı?
0,5 ucu olan var mıı?
+ al canım
- 0,5 kalemi olan var mıı
+ eeeee



- 05 ucu olan var mı?
+ (derin bi sessizlik)
-05 ucu olup da vermeyenin ...?
+ bende var.
birdiğeri
-valla duymamıştım ilkinde..
diğerleri biz de



-0,5 tombo ucu olan varmııııııı
+ohaaaaaa



- 0,5 tombo 2B ucu olan var mı?
+ budaklı meşe odunu var yer misin?
-


-0.5 ucun var mı?
+yok
-kopya veririm bulursan
-arkadaşlar çok acil 0.5 uç gerekiyor ucu olanlar beni bulsun



+ 0,5 ucun var mi?
- Hayir maalesef, 0,7 kullaniyorum ben.
(ertesi gun)
+ 0,7 ucun var mi?
- Yok yaaa, 0,5 var olur mu?


-sınav nezaman abi
"saat 2 de
-hadi ya 5 dk kalmış abi hazırlıksız çıkmışım 0.5 ucun varmı
"maalesef abi 0.7 var
-önemli diel abi oda olur .taam saol abi.bide fazla o.7 kalemin varmı?
"bi tane olcaktı dur bakıyım hah buyur
-abi bide silgi olsa .fazla varmı sende
" yoq maalesef abi bi tane var onuda ben kullancam
-abi ucundan koparırız azcık nolcak
"taam al.
-abi bide boş bi sayfa koparıyorum senin defterden ( derken carttt-sormadan artık)
"hass
-abi bi tek de sigaran varmı sınavdan önce ii gider.
"sie...



05 ucu olan var mı?
+ (derin bi sessizlik)
-05 ucu olup da vermeyenin ...?
+ bende var.
birdiğeri
-valla duymamıştım ilkinde..

bu kadar olur

0.5 ucu olan varmı
-yok
yoksa niye yok diyosun sus otur bide eksiğini söylüyo
-ama
sen kalkıp benim aklım yok diye bağırıyomusun bak adam eksiğini biliyo susuyo ama sen
- ama
hala konuşuyo yaa



0,5 ucu olan var mı?
+var ama veremem
-bi biskrem versem
+bela mısın nesin niyetliyim oğlum ben
-pardon abi affet bilemedim


0.5 ucun var mı?
+yok
-bende var veriyim mi


-0.7 ucun var mı?
+yok
-o zaman 0.5 kullanıyosun versene 1 tane
(alıntıdır)
 
-0,5 tombo ucu olan varmııııııı
+ohaaaaaa

ben bunu çok duydum
 

bune yav
 

a21a

Emekli Yönetici
0.9 ucu olan varmııı?



 

SelmanTE

Üye
en kralı 0,9 abi kimse uç ilişkin olmaz yani
kolay kolay da kırılmıyo zaten
 

POWER

Üye
Koptum ya süper ya...
 

manyak!

Üye
- 05 ucu olan var mı?
+ (derin bi sessizlik)
-05 ucu olup da vermeyenin ...?
+ bende var.
birdiğeri
-valla duymamıştım ilkinde..
diğerleri biz de
 
0.5 ucu olan varmı
-yok
yoksa niye yok diyosun sus otur bide eksiğini söylüyo
-ama
sen kalkıp benim aklım yok diye bağırıyomusun bak adam eksiğini biliyo susuyo ama sen
- ama
hala konuşuyo yaa
 
Hakkatten güzelmiş. Eskiden bizde de olurdu böyle.
Neerrddeee eski günler...
 

M3L!H

Üye
Müthiş bi şey ya koptu ben yanş resmen
 
abi senin kalem 0,5, peki fazla ucun varmı?..
-yok...

-hımm.. abi kır ucu ikiye..

- ne kırıyon lan ucumu.....

-- allah razı osun.. buyuksun karedeş...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...