nokia 6630 kullananlar bi baksın lütfen..!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

cezahmet6844

Üye
    Konu Sahibi
nokia 6630 kullananlar bi baksın lütfen..!
ya bu nokia 6630'un sağ üstde küçük cam gibi bişi var o ne işe yarıyor bilen var mı?
 


xkadir61

xkadir61

Üye
ışık sensörü. ışıklı bir ortamda parmağınla kapat biraz bekle, tuş ışıklarının yandığını görürsün. elini çekersen tuşlarda söner.
 
PeSimiSt_61x

PeSimiSt_61x

Üye
evet bende katılıyorum
 

panher

Üye
benim tlf. düştü sonra işik felan yanmıyo aman boşver yancakta nolcak ki ?
 

cezahmet6844

Üye
    Konu Sahibi
çok teşekkür ederim
:yuru
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt