6630 a 6681 yazılımı atılabilir mi?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
6630 a 6681 yazılımı atılabilir mi?
arkadaşlar bu konu benim kafamı acayip kurcalıyor 6630 a 6681 yazılımı yüklesek ne olur. yada nasıl yükleriz ben bunu göze aldım yapacağım. sizlerinde yorumunu almak istedim.
 


mservank

mservank

Üye
ne işine yarıcak ki yarardan çok zarar getirir kamera olayı felan filan hiç deneme derim
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
ne işine yarıcak ki yarardan çok zarar getirir kamera olayı felan filan hiç deneme derim

kamerayla ilgili bi sorun yok.6680 olsa çift kamera olduğu için sorun olabilir ama 6681 de tek kamera var. yazılım atmak istememin sebebine gelince etkin bekleme menüsü varya onun için :)
 
mservank

mservank

Üye
kamerayla ilgili bi sorun yok.6680 olsa çift kamera olduğu için sorun olabilir ama 6681 de tek kamera var. yazılım atmak istememin sebebine gelince etkin bekleme menüsü varya onun için :)

iyi de şimdi şu var kamera kapağı yok mu o telefonun normal kameraya girdiğinde lens kapağını açın diye hata vermez mi öyle sorun olmazsa ben de denerim:)
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
iyi de şimdi şu var kamera kapağı yok mu o telefonun normal kameraya girdiğinde lens kapağını açın diye hata vermez mi öyle sorun olmazsa ben de denerim:)

haklısın ama bide vermediğini düşün :) bana 6681 yazılımını nasıl atacağımı söylerseniz yeterli olur. kafaya koydum yapacağım
 
mservank

mservank

Üye
haklısın ama bide vermediğini düşün :) bana 6681 yazılımını nasıl atacağımı söylerseniz yeterli olur. kafaya koydum yapacağım

nokia ya gir oradan 6681 yazılını indir yükle oluyor diye bliyorum sorun çıkarmaz umarım sonucnu bekliyorum:)
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
nokia software update ile olmuyo onu denedim daha önce. başka bi yazılım yükleme yolu varmı
 
mservank

mservank

Üye
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
6681 in product kodunu giriyorum namesis ten sonra teli kapatıp açıyorum nokia software update e giriyorum ama olmuyor. başka bi yükleme seçeneği bilen arkadaş varsa yardımcı olsun. nokia club a gidip 6681 yazılımı atın desem adamlar dükkandan kovalarlar beni heralde :)
 
mservank

mservank

Üye
6681 in product kodunu giriyorum namesis ten sonra teli kapatıp açıyorum nokia software update e giriyorum ama olmuyor. başka bi yükleme seçeneği bilen arkadaş varsa yardımcı olsun. nokia club a gidip 6681 yazılımı atın desem adamlar dükkandan kovalarlar beni heralde :)
:ehe etkin bekleme menüsü olsa keşke
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
çok uğraştım etkin bekleme menüsü için hatta arkadaşın 6680 telefonundan z deki bütün dosyaları aldım uğraştım ama bi sonuç çıkmadı. yapabilirsem yüzyılın buluşu olacak heralde :)
 
mservank

mservank

Üye
çok uğraştım etkin bekleme menüsü için hatta arkadaşın 6680 telefonundan z deki bütün dosyaları aldım uğraştım ama bi sonuç çıkmadı. yapabilirsem yüzyılın buluşu olacak heralde :)

:):)
 
ßurçiN

ßurçiN

Üye
yok daha neler
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
ayarlarda bazı şeyler değişti ama etkin bekleme menüsünü getiremedim deli olmuştum. ama yapacağım. mantık olarak olması gerekiyor. işlemci hızları aynı her şey aynı 6681 de etkin bekleme var 6630 da yok. bu bana çok mantıksız geliyor. tek bir şey var 6630 rm-1 6680 RM-57 bunun ne demek olduğunu da öğrenirsem.... olacak olacak yapacağım ben bu işi.
 
Ozan

Ozan

Admin
Olabilirliğini bilmiyorum ancak tavsiye etmem, her telefonun kendine uygun optimize ayarları ve özellikleri vardır.
 
ffatihh23

ffatihh23

Üye
kardeş yaparsan valla bende yapacagım bırde ayarlarada bıseyler değişti dedin mesela neler değişti onuda açıklarmısın
 

060606

Üye
ben daa önce n70 denedim olmadı dio kiee version uyuşmuyomuş
 
ffatihh23

ffatihh23

Üye
6630a mı denedın n70i
 
mustafa

mustafa

Üye
    Konu Sahibi
kardeş yaparsan valla bende yapacagım bırde ayarlarada bıseyler değişti dedin mesela neler değişti onuda açıklarmısın

mesela duvar kağıdı yap diye bi şey telefon ayarlarından bekleme modu kısmı varya oraya geldi. ama etkin bekleme menüsünü getiremiyorum. şöyle bi şey dikkatimi çekti z:system/apps/gs/gs.14 isimli dosyayı hex olarak görüntüledim dosyanın içinde etkin bekleme menüsü falan yazıyor ama bunu ayarlar kısmında göremiyoruz nedense. 6680 de de o dosyaya baktım her şey aynı fakat 6630 da görünmüyor etkin bekleme menüsü nedendir anlamadım. hala uğraşıyorum inşallah yaparım
 
ffatihh23

ffatihh23

Üye
inşallah kardes hadi bakalım olacaak guvenıyoırum sana
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt