fısıltı ve tuğla(okumaya değer)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

bRoWnJ

Üye
    Konu Sahibi
fısıltı ve tuğla(okumaya değer)
Genç ve başarılı bir yönetici, yeni Jaguar'ıyla bir mahalleden
hızlı bir şekilde geçiyordu. Parketmiş arabaların arasından yola
aniden çıkabilecek çocuklara dikkat ediyordu ve bir şey
gördüğünü sanarak yavaşladı. Arabayla caddeden yavasça geçerken
hiç bir çocuk göremedi fakat, arabasının kapısına bir tuğla atıldığını
farketti. Aniden arabasını durdurarak tuğlanın fırlatıldığı yere geri döndü.

Arabadan indi, orada bulunan küçük bir çocuğu tuttu ve onu parketmiş
bir arabaya doğru iterek bağırmaya başladı; 'Bunu neden yaptın?
Sen de kimsin, ne yaptığının farkında mısın? ' İyice sinirlenerek devam
etti: 'Bu yeni bir araba ve atmış olduğun bu tuğla bana çok pahalıya
malolacak. Bunu neden yaptın? ' Çocuk yalvararak cevap verdi:
'Lütfen efendim. Çok üzgünüm ama başka ne yapabilirdim bilmiyordum.
Eğer tuğlayı fırlatmasaydım kimse durmazdı' Parketmiş bir arabanın
arkasına işaret ederken çocuğun gözyaşları çenesine süzülüyordu.

'Kardeşim kaldırımın kenarından yuvarlandı ve tekerlekli
sandalyesinden düştü, ben onu kaldıramıyorum. Lütfen onu tekerlekli
sandalyesine oturtmam için bana yardım eder misiniz? Benim için
çok ağır.' Bu durumdan son derece duygulanan genç yönetici,
bogazında büyüyen yumruyu zar zor da olsa yutkundu. Yerdeki
genci kaldırarak, tekerlekli sandalyeye geri oturttu. Mendiliyle, çizik
ve yaraları sildi ve adamın ciddi bir yarası olup olmadığını kontrol etti.

Küçük çocuk genç yöneticiye dönerek 'teşekkür ederim efendim, Tanrı
sizden razı olsun' dedi. Genç yönetici, küçük çocuğun, ağabeyini
kaldırımdan evine doğru götürmesini izledi. Bulunduğu yerden arabasına
geri dönmesi oldukça uzun sürmüştü. Uzun ve yavaş bir yürüyüştü.

Genç yönetici, kapıyı hiç tamir ettirmedi. Kapıda oluşan çöküğü,
hayatını birisinin kendisine tuğla atmasını gerektirecek kadar hızlı
yaşamaması gerektiğini hatırlatması için öylece bıraktı.

Tanrı, ruhunuza fısıldar ve kalbinize konuşur. Bazan,
dinleyecek kadar zamanınız olmadığında ise, size
bir tuğla fırlatır. İster fısıltıyı, ister tuğlayı dinleyin.
Tercihi siz yapın...
 


akula

akula

Üye
güzel paylaşım emegine sağlık
 
POWER

POWER

Üye
İçim burkuldu ama anladım ben onu :)
 
mervecan

mervecan

Üye
canım yüreğine sağlık gerçekten güzel bi paylaşımm umarım hayatta herkese bir yönden birşeyler duyrulur
 
Nazy

Nazy

Üye
bukadar kısa bir yazıya bu duyguyu nasıl sığdırmışlar:(
süper bir hikaye çok sağol
 

bRoWnJ

Üye
    Konu Sahibi

*esra_r*

Üye
biildiğim bir hikayeydi ama hatırlatman tam zamanında oldu :oke: teşekkürler teşekkürler teşekkürler
 
Ozan

Ozan

Admin
Çok güzel bir hikaye Özlem
Hoşuma gitti gerçekten

Teşekkürler.
 
JaNbErG

JaNbErG

Emekli Yönetici
teşekkürler canım cok güzelmiş:)
 
YsF_90

YsF_90

Üye
gerçekten çok güzel bir hikaye her kelimesi duygularla yüklü ve ben okurken gözlerim doldu. umarım herkes dersini çıkarmıştır (bende dahil). paylaşım için teşekkür ederim ellerine sağlık
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61
Cevap
1
Görüntüleme
1K
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
787
Cevap
5
Görüntüleme
2K
DarkredBlue61


Üst Alt