KızLarın T£rk£tm Yönt£mL£ri...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
    Konu Sahibi
KızLarın T£rk£tm Yönt£mL£ri...
-babam duymuş
-ee duysun daha iyiya askım şimdiden tanışırız
-olmazz bidaha dısarı cıkamam
....


-artık beni sevmedigini hissediyorum bilirsin kızların hisleri kuvvetlidir
-yaa ne alakası varr ben seni halaa seviyorum deliler gibi
-hayır sevmiyosun ben hissederim


-ilk karsılastıgımız gibi degilsin önceden benim peşimde koşardın eve kadar
gelirdin şimdi noldu ayrılmalıyız demekki bişeler öldü
-ulan ozaman kabulet diye kosuyoduk şimdi elde ettik(mırıldanır)
-bişeymi dedin
-hayır aşkımm yine gelirim bırakmaya tamam
-hayır hayır biraz değerimi anlarsın



-sen eskidi gibi bakmıyosun bana
-nası bakıyodum aşkım şaşımı
-yok yok bitti herşey



-yaa neden ayrılıyoz durup dururken nldukkiii
-ayrılmalıyız annem dedi
-haydaaaaaaaa


-bak ayrılalım ben senin iyiliğin icin istiyorum benii kaldıramazsın
-hayır hayır evimin kadını cocuklarımın anası olacaksın bırakmamm



-ayrılmalıyız
-yine noldu yaaaaaaw
-iştee bugun içimden öyle geldi
-hadiyaaa ben sana içimden geçenleri yapsam varyaaa ayrılamayız
-hönnkk ne dedinn
-yok bişe tamamm senin dedigin olsun



Gece attığınız son çağrınıza 1 yada max.2 saat içinde cewap gelmezse,
Yine ısrarla cevap istediğiniz son mesajınızada cevap gelmezse,
Sabah ilk çağrınıza yine 1-2 saat içinde karşılık alamıyorsanız, Ev
telefonunuzdan cep.tel.ini aradığınız zaman telefon açılmıyorsa
anlayınki yine terkediliyorsunuz!!!



herzamanki gibi normal,sıradan bi olaya artık farklı tepkiler veriyosa,
en ufak bişede çileden çıkıyosa,
sana karşı artık sabırlı ve sevecen davranmıyosa
buluşmaları telefon konuşmalarını mesajlaşmaları aksatıyosa
ANLAYIN Kİ TERKEDİLİYOSUNUZ...
 


toprakumit

toprakumit

Üye
-babam duymuş
-ee duysun daha iyiya askım şimdiden tanışırız
-olmazz bidaha dısarı cıkamam
....

-sen eskidi gibi bakmıyosun bana
-nası bakıyodum aşkım şaşımı
-yok yok bitti herşey

ANLAYIN Kİ TERKEDİLİYOSUNUZ...

haha çok iiya bunu kimse yapamadı bana ama arasıra ben keyfine yapıyodum (babam yerine annem :ehe ) :D:D:D
Bide Lise zamanlarında bi kıza benimle çıkarmısın dedim... Tamam kabul ediyorum dedim merdivenlerden çıktık ve teşekkür ettim kendisine :ehe
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
    Konu Sahibi
haha çok iiya bunu kimse yapamadı bana ama arasıra ben keyfine yapıyodum (babam yerine annem :ehe ) :D:D:D
Bide Lise zamanlarında bi kıza benimle çıkarmısın dedim... Tamam kabul ediyorum dedim merdivenlerden çıktık ve teşekkür ettim kendisine :ehe
hiç komik değil çok acımasızsın:@
 
nightdragon35

nightdragon35

Üye
-



-ayrılmalıyız
-yine noldu yaaaaaaw
-iştee bugun içimden öyle geldi
-hadiyaaa ben sana içimden geçenleri yapsam varyaaa ayrılamayız
-hönnkk ne dedinn
-yok bişe tamamm senin dedigin olsun







ANLAYIN Kİ TERKEDİLİYOSUNUZ...


buna bayıldım eline saglık::ehe:ehe:ehe
 
POWER

POWER

Üye
sonuncu taktiği kullandım :agla
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Naz çok kızdın sanırsam cevap vermediğine göre :(
 
toprakumit

toprakumit

Üye
kızarım tabi allahtan senin gibi birisi karşıma çıkmamış o zamanlar sana yapılsa hoşuna gidermiydi..

Ama Naz öyle deme sevdiysek Tam Seven İnsanlardanız... Sadece onun Hikayesi farklı... O kız okuldaki herkesi olumsuz yönden oynattı bizde arkadaşlarla öle yapalım dedik :(
 
milagros_zuzu

milagros_zuzu

Üye
    Konu Sahibi
Ama Naz öyle deme sevdiysek Tam Seven İnsanlardanız... Sadece onun Hikayesi farklı... O kız okuldaki herkesi olumsuz yönden oynattı bizde arkadaşlarla öle yapalım dedik :(
tmm tmm olayı bilmiyorum zaten haketmiştir belkide kız hem yapmazsın sen öyle kötü şeyler:)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
6
Görüntüleme
547
u.conay


Üst Alt