'' O.Çocukları '' 16 Mayıs'ta Vizyonda...!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
yusufucan

yusufucan

Üye
    Konu Sahibi
'' O.Çocukları '' 16 Mayıs'ta Vizyonda...!


Murat Saraçoğlu’nun yönettiği ve Demet Akbağ, Özgü Namal, Sarp Apak ile Altan Erkekli’nin oynadığı "O… Çocukları", çocuk psikolojisi, egitim, töre, annelik duygusu ve kadın erkek ilişkileri, toplumsal deger yargıları ve baskı ortamının sorgulandıgı tartışmalara yol açacak bir film.

Yıl 1981... Türkiye, askeri rejimin yönetimi altındadır. Hayat kadınlarının çocuklarına bakıcılık yapan emanetçi annenin, evinin ekseninde inanılmaz olaylar gelişecektir. Hayata dair tüm gerçeklerin ve duyguların iç içe örüldüğü bu evde yaşanacak dram ve trajik komik olaylar hafızalardan silinmeyecek.

 


Ozan

Ozan

Admin
İlginç bir film olacağa benziyor, muhtemelen izlemeye gideceğim :ehe
 
BOZKURT

BOZKURT

Emekli Yönetici
Bende başlığı görünce yanlış anladım...:)
 
POWER

POWER

Üye
o değilde düşünün bi arkadaşınız yada babanız anneniz felan soruyohanggi filme gittin evladım?
-valla şey eeee şimdi hani çok genel bi işte çalışanların çocuklarının filmine :ehe
 
> çileke$ <

> çileke$ <

Üye
Başlığı görünce tüm yöneticiler toplanmış bende dahil...:ehe
 
yusufucan

yusufucan

Üye
    Konu Sahibi
:D:D:D Biliyordum Toplanacağınızı :D:D

o değilde düşünün bi arkadaşınız yada babanız anneniz felan soruyohanggi filme gittin evladım?
-valla şey eeee şimdi hani çok genel bi işte çalışanların çocuklarının filmine

hakikaten yaa heleki kız :D arkadaşına nasıl dicen :)))
 
leiche

leiche

Emekli Yönetici
başlığı görünce bi müdahale edelim dedik :D
ama mutlaka gideceğim bu filime :D
 
yusufucan

yusufucan

Üye
    Konu Sahibi
başlığı görünce bi müdahale edelim dedik :D
ama mutlaka gideceğim bu filime :D

Valla bu Konuya girmeye Korkuyorum :D:D Etrafımı Polisler Ve Yöneticiler Sarmışş :D:D:D Sende GeLdin Tam oLdu :D
 
POWER

POWER

Üye
yusufucan :bann:
















:ehe
 
yusufucan

yusufucan

Üye
    Konu Sahibi
:D:D Suç bende DeğiL FiLme O ismi verenlerde Sonra Papaz Olacaz Yöneticilerle :D:D
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Arkadaşlar niye hemen damgayı yapıştırıyonuz, Belki kastedilen Onların çocukları dır. Yok arkadaş milletin içi kötü yaw :D
 
sublieutenant

sublieutenant

Üye
hayır kardeşim :nono:filmin ismi bildiğiniz gibi filmin fragmanını izlerseniz anlarsınız zaten:oke:

arkadaş şaka niyetine söylemişti, filmin ismi zaten o ... fragmanı izlemene ne hacet!!! bu arada film çok güsel...:lol
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
izlemeyi düşünüyorum bende..Çok merak ettim :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt