Tarayıcı programı lütfeeeen... :' (

Sponsorlu Bağlantılar

yarimist

yarimist

Üye
    Konu Sahibi
Tarayıcı programı lütfeeeen... :' (
Arkadaşlar bende xerox workcenter pe16 yazıcı var,
bunun tarayıcı özelliğini kullanmak istiyorum
yazıcı ile verilen omnipage adlı programdan memnun değilim:(
her türlü ayarı yaptım ama renkli resimler görünmeyecek kadar soluk oluyor
programı sildim tekrar tekrar yükledim sonuç aynı
kullanışlı bir program aradım ama bulamadım,

yardım ederseniz sevinirim :heyo:
 


technonur

technonur

Üye
programdan olduğunu sanmıyorum çünkü xpnin kendi programında dahi renklerde solma vs olmaz program olarak iris ocr yada abby fine reader tavsiye ederim işini fazlasıyla görür
 
yarimist

yarimist

Üye
    Konu Sahibi
programdan olduğunu sanmıyorum çünkü xpnin kendi programında dahi renklerde solma vs olmaz program olarak iris ocr yada abby fine reader tavsiye ederim işini fazlasıyla görür

Teşekkürler kardeşim ,
deneyelim bakalım
 


Üst Alt