kardeş elerine saglık![]()
kardeşim çok iyi bir paylaşım bende samsung L-760 var sence messenger uygulamalarından hangisi çalışır program kurulum pcden telefona atım olayına falan değinirsen çok sevinirim harikasın![]()


teşkkürler
--------------- Ekleme ---------------
çok saolun benimkide doldo
--------------- Ekleme ---------------
hangisinde en az kontör gidiyosa en iyis odur

gercekten süpersin abi eline saglık

&
tesekürler

