Üstteki Üye Hakkında Ne Düşünüyorsun ?

Sponsorlu Bağlantılar

toprakumit

toprakumit

Üye
Evet 2 kişiden biri :ehe
 


dreamnoble

dreamnoble

Üye
Neşeli ve eğlenceli bir kişiliğe sahip.
 
canturgay

canturgay

Üye
gördüğüm kadarıyla...
sakin.. pek öyle etliye sütlüye karışmayan....
manisa-izmir buluşmalarına katılan
bi arkadaşımızz..:)
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Atik ve kendini sevdiren.Ayrıca çok konuşan bir arkadaşımız :)
 
Nazy

Nazy

Üye
sevimli bir kişilik (gördüğüm kadarıyla) avatarını değiştirmiyor
fenerbahçeli:yuru
yeşil bir pardesü (uzaktan öyle duruyor) sü var
asil bir duruşu var
bazen eşofmanları ile foto çektirir (üsten forma altını sorma misali)
iyi biri yani:)
 
safakk

safakk

Üye
eşi benzeri olmayan bir abimiz:)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
forumun gençlerinden
 
Nazy

Nazy

Üye
bilmem adı üzerinde bilinmez:ehe
 
FerreT

FerreT

Üye
Nancy :ss Pokemon seven bi arkadaşımız :ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
beni bir anda poKeMon cu yapan bir arkadaşımız:(
:ehe:ehe:ehe
 
Nazy

Nazy

Üye
ne pokemonu Allah aşkına yaw
nancy başka bişey:utan
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Eğlenceli kişiliğe sahip..Ağzı laf yapan kalbi temiz bir arkadaşımız : )
 
toprakumit

toprakumit

Üye
her zaman kendisini seven biri ;)
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
popüler bir kişilik
 
dreamnoble

dreamnoble

Üye
Paylaşımcı ve eğlenceyi seven
 

fyd_14

Üye
hiç bişey düşünmüyom :D
 
by_bilinmez

by_bilinmez

Üye
düşünmeyi düşünmeyen
 
toprakumit

toprakumit

Üye
Düşünmeyi düşünmeyeni düşünmeyen :D:D:D
 


Üst Alt