ADnota GeoTag: Freeware Photo Geotagger

Sponsorlu Bağlantılar

toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
ADnota GeoTag: Freeware Photo Geotagger
Program Fotoğraflarınızı sadece tarihli olarak kaydetmiyor
Ayrıca Bulunduğunuz yerin konumu ile birlikte kaydediyor... Denemenizi tavsiye ederim :oke:


__________________________________________________________________________________


Rar Pas: maxicep.com

By_toprakumit

__________________________________________________________________________________
 

Ekli dosyalar



torrente_1984

Üye
saol
 
asii genç

asii genç

Üye
Bu sis Uzantılı bea :s
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
Kardeşim ikiside aynı zaten :)
 
xkadir61

xkadir61

Üye
proğramı yükledim n73'de çalışıyor. ama bluetooth'la cihaz arıyor, zannedersem gps bağlantısı kurmak gerekli. bunu nasıl halledecez.?
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
İşte onda hiç bir fikrim yok yani daha denemedim ama denediğim zaman ilk haberi olacak kişi sensin :spr
 
asii genç

asii genç

Üye
programı indirdim ve kurmak istedim ama hata verdi desteklemiyor diye hata verdi kullandığım telefon N73 ME
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
Bak üstte kadir arkadaşımız kullanmış... Okumanı öneririm formu?
 
xkadir61

xkadir61

Üye
programı indirdim ve kurmak istedim ama hata verdi desteklemiyor diye hata verdi kullandığım telefon N73 ME

arkadaşım ben n73'e yükledim çatır çatır çalışıyor. yüklemeye ilk başladığında ''uygulama telefona uyumlu değil ''diyor ama yüklemeye devam ettiğinde yüklüyor. yanlız.. bluetooth destekli bir gps aygıtı olması lazım zannedersem.
 
asii genç

asii genç

Üye
Sorry arkadaşlar hata bende düzelttim:muha::karisti:
 
luupuus

luupuus

Üye
sony kameralarındaki sistemmi yani bu hani şu gps aygıtı olupta resmin nerede çekildiğini gösterenler gibimi???
 
Arazlam

Arazlam

Üye
teşekkürler
 

prince_kenan

Üye
la olum bunun rar şifresi ne
 
partan003

partan003

Üye
açarken ilk vinrardan çıkartırken şifre istiyor ne acabba kardeş yardımcı olursan çok sevinirrim

--------------- Ekleme ---------------

iyi degil ben n73 yükledim bence kendi adıma konuşuyorum ben beyenmedim vallahha hiç güzel degil kötülemiyorum ama orjinal kamera purogramı daha güzel neyse herkesin zevki başkadır renk ve zevkler tartışılmaz
 
toprakumit

toprakumit

Üye
    Konu Sahibi
Renkler ve zevkler tartışılmaz :spr
 


Üst Alt