Nokia Best N73 ü okumuyor.

Sponsorlu Bağlantılar

KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Yanlış anlama da birşey soracağım ne gerek var bu telefonlara para vermeye. Ben de birkaç sene önce Nokia N8 almıştım sonra kenara attım hiç yüzüne bile bakmıyorum.
 
  • Düşünceli
Tepkiler: Notxr


Notxr

Notxr

Üye
    Konu Sahibi
@DiaBLoS konu kilit kablo değiştirdim sorun yok şimdi
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve 0sıfırcı

Dobraokuyucu

Üye
Yanlış anlama da birşey soracağım ne gerek var bu telefonlara para vermeye. Ben de birkaç sene önce Nokia N8 almıştım sonra kenara attım hiç yüzüne bile bakmıyorum.
Senin de ne kuyruk acın varmış arkadaş. Tamam attınsa çöpe çık git ne her konuya salça oluyorsun. Milletin cebinin efendisi misin? Sana mı soracak millet neye para vereceğini?
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr ve MAERKEK
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Senin de ne kuyruk acın varmış arkadaş. Tamam attınsa çöpe çık git ne her konuya salça oluyorsun. Milletin cebinin efendisi misin? Sana mı soracak millet neye para vereceğini?
Neden kuyruk acım olacakmış??? Liseden universiteye kadar bir sürü Nokia telefon kullandım ve hiçbir zaman da Symbian ı sevemedim ve sevmedim. Boşuna para vermeyin diyorum kuyruk acısı ne alaka? Beni tanımıyorsun etmiyorsun ben Symbianın zirvede olduğu dönemde 6630 da smartmovie ile avi filmler izledim Opera tarayıcı ile rapidshareden dosya indirdim telefonu bozmak pahasına ne gage oyunları oynadım 2 GB hafıza kartı kullandım. Bunların hepsi güzeldi evet ama bitmiş gitmiş artık. Kimse bilmez GBA oyunlarını ilk defa symbian da oynadık saatlerce pokemon oyunlarını oynadım. Adam ol terbiyesizleşme düzgün konuş forumda istediğim konuya yazarım fikirlerimi ve düşüncelerimi paylaşırım önce karşındakine saygın olsun ben adama kötü birşey söylemedim geçmişte de vardı bir tane senin gibi benimle uğraşan kayboldu gitti. Zaten 25 yıldır hangi foruma üye olduysam illa bir tanesi gelir beni bulur.
 
  • Beğen
  • Beğenmedim
Tepkiler: Dobraokuyucu ve XXXturi01
XXXturi01

XXXturi01

Üye
Senin de ne kuyruk acın varmış arkadaş. Tamam attınsa çöpe çık git ne her konuya salça oluyorsun. Milletin cebinin efendisi misin? Sana mı soracak millet neye para vereceğini?
Ama adam haklı. Deneyimini aktarıyor. Şuan eski nokialar fiyat olarak uçmuş. Eski androidler bile daha ucuz. Ayrıca benden tavsiye alacaksanız hurda cihaz alıp tamir edin. Geçen 500 tlye nokia 6230i C5-00 C6-01 N72 aldım hurdadan c5i halletim çalışıyor nokia c6yada anakartına yol çektim kopuktu. Diğerlerine bakmadım daha. Çok uyguna aldım.
 
  • Beğenmedim
  • Düşünceli
Tepkiler: Dobraokuyucu ve Notxr

Dobraokuyucu

Üye
Deneyimini aktarıyor.
Yesinler onun deneyimini. Bir sey bildiği yok boş beleş atıp tutuyor. Bir şeyin üstüne koymuyorsa o deneyim bitmiştir artık.
Mesaj birleştirildi:

Adam ol terbiyesizleşme düzgün konuş
Senin adamlığın bu kadar işte. O çok sevdiğin lise yıllarında kalmış. Katkın yoksa çek git. Eskiden, eskiden... bitti eskiden. Yok eski, artık yeni devran. İki oyun oynadın diye ne oldu kaşın gözün mü değişti? Senin kullandığını ben de kullandım. Senin kullanamadıklarında da kullandım. Hiç afra tafra yapmıyorum buraya gelip. Senden terbiye dersi alacağım yok. Önce sen kendin bir kendine çeki düzen ver sonra millete bilmişlik tasla.
 
Son düzenleme:
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Hiç uğraşamıcam engeli bastım geçtim.
 
  • Düşünceli
Tepkiler: Notxr
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Hiç uğraşamıcam engeli bastım geçtim.
Senden ricam lütfen herhangi bir eski telefonlarla alakalı bahsin olduğu başlığa/konuya katkın olmayacaksa dahil olmamandır. Androidle alakalı paylaşımlarını bekler. İyi forumlar dilerim.
 
  • Beğen
Tepkiler: XXXturi01, 0sıfırcı ve Notxr
KomiserMemoli_12

KomiserMemoli_12

Üye
Senden ricam lütfen herhangi bir eski telefonlarla alakalı bahsin olduğu başlığa/konuya katkın olmayacaksa dahil olmamandır. Androidle alakalı paylaşımlarını bekler. İyi forumlar dilerim.
Hicbir şey mi soylemicez yazmıcaz. Bu kadar batıyorsa yazdıklarım bundan sonra hiçbir konuya yazmam hiçbir şekilde fikrimi düşüncelerimi belirtmem. Bozuk telefonlara veriyorsunuz paraları sonra çalıştıramıyorsunuz flashlayıp yeni yazılım atmaya çalışırken çalışan telefonu da bozuyorsunuz. Ben kötü birşeyler mi söylüyorum ben de çok telefon bozdum yazılım atıcam derken. Kötü birşeyler söylüyor olsam tamam derin ama ne yazık ki bizim insanımıza yaranılmıyor. Bundan sonra hiçbir konuya yazmayacağım. Size eski telefonlarla mutlu mesut günler..
 
SymPsion

SymPsion

Üye
Konu baya sapmış. Millet düşüncelerimiz farklı olabilir bazen bundan dolayı tartışabiliriz de ama bu değil. Lütfen...
 
  • Beğen
Tepkiler: Notxr, MAERKEK ve 0sıfırcı

Sinan2170

Üye
Selam MaxiCep üyeleri.
Elimde bir n73 var yazılım atayım dedim yazılımı sorunluydu(yanlış sürüm atmışlar installserver çalışamıyordu ne yapak ) gitti atacakken cihazı dead flash mdouna alıyorum windows aygıt bozuk falan dedi :sinir.
görsel(örnek):

cihazı açıyorum o zamanda best okumuyor ama pc suite okuyor,hadi sorun kabloda desem kablo sağlam,portuda gayette temizledim.
ama olmadı :\
peki silin deseniz oda
OLMADI.Kısaca her şeyi denedim olmuyor olmuyor olmuyor!
kablo sağlam, program okumuyor, driver kurulu ,pc okuyor açıksa ama dead flash moduna alınca yok okumayacak )):
not: işletim sistemi windows 10.
lütfen yardımcı olabilen varmı valla sinir ettide.
Mesaj birleştirildi:

@MAERKEK @SymPsion @DarkredBlue61 @symbuzzer
İşletim sistemi Windows 11 mi best ile yukleyebilirsin bide Phoenix var Nokia bazı modelleri yazılım yüklerken Windows 11 kernel benzeri bir hata verip kendini kapatıyor Windows 7 daha iyi bu konuda yakın olsaydık sana yardımcı olmayı denerdim kardeşim
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK


Üst Alt