PALA.
Üye
Hayırlı geceler babayiğit, anlat bakalımİyi geceler dostlar. Emektar olarak 3310 ve E52 ile devam.

Hayırlı geceler babayiğit, anlat bakalımİyi geceler dostlar. Emektar olarak 3310 ve E52 ile devam.

HoşgeldinGeldim
biz kendisinden bi haber alamıyozBelki Ozan’ı bulurum bir ara. O zaman kısa tutabilirim. 😊
Olur yanarizdoğru
banane
öte tarafta
yanarsınızzzz!!!!
arkadaşlar herkes bez alıp gelsin temizlik var![]()
söz konusu vatanın güvenliği oluncaMedyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
Demlendinizsöz konusu vatanın güvenliği olunca
iyiler bir tarafta toplandı.
Devlet Bahçeli Reisten sonra 2.liderdir

2011 de bende öyleydim kraliyi iyiumursamaz bi sekilde hayatımı yasıorum daha ne olsun
sen nasılsın![]()
oooooo hoşgeldin dayıMart bitmeden geldim…
telefon şarjdayken kabloyu dişledimçarpıldım
bunu yaparken motivasyonun neyditelefon şarjdayken kabloyu dişledim
parçaladığımda
