Bu gece kimler var bakalım? Gececiler buraya!

Sponsorlu Bağlantılar



0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
İyi geceler
ARap kardeşlerim (forumda var ise)
Sevgiler saygılar hürmetler

Of li 61.5 uyuyonmu
Hiç gece yazmıyon
Bak 61.5 unutmadım
@DarkredBlue61

Tabi dolu adamsın

Benim gibi
haftada 2 gün
evde yatmıyon
ne de olsa
Kalk kuşluk namazı kıl
Sabah namazı kıl
Saat 6 ya gelmeden
Gel buraya

Canım sıkkın
Sıkma o kedi canını
Diceksin
sen demeden
ben yazayım dedim
Mesaj birleştirildi:
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: DarkredBlue61
PALA.

PALA.

Üye
(h)
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Baydırman
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye

Dobraokuyucu

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

Hortlatacak baska bir sey bulamadim :oke:
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Ye beni :yavrum: :)

tövbe tövbe

Mübarek Ramazan ayındayız
bari şu 3 aylarda şarkı dinlemeyin paylaşmayın izlemeyin yav!
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
Sanane :yavrum:
 
  • Beğen
Tepkiler: Dobraokuyucu
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
  • Kahkaha
Tepkiler: PALA.
PALA.

PALA.

Üye
söz konusu vatanın güvenliği olunca
iyiler bir tarafta toplandı.
Devlet Bahçeli Reisten sonra 2.liderdir
Demlendiniz :D

Bahçeli, Ak parti ile koalisyon kurup, Adalet ve kalkınma partisini 40 defa yıkadı.
 
Son düzenleme:
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
iyi iyi :D umursamaz bi sekilde hayatımı yasıorum daha ne olsun :D

sen nasılsın :naughty:
2011 de bende öyleydim kral
iyi diyelim iyi olsun
dün patronun itlik yapacağı tuttu
6 saate yakın ağır yük taşıdık
bel, sırt, ayaklar, bacaklar, kollarımız ağrıdan artık zar zor yürüyoduk. bide oruçluyuz hava bi ısınıyo bi acı aCı esiyor.
dün sahurda da az bişey yemiş 1 bardak bile su içmemiştim
dünden önceki gün iftarda 2 bardak su içmiştim az bişey yemiştim bugün açlık susuzlukten fenalaşsam normaldi ama ALLAH Yardım etti de dün bitti.
 
PALA.

PALA.

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Kahkaha
Tepkiler: Baydırman
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
Mart bitmeden geldim…
oooooo hoşgeldin dayı
bildirim gelince mi giriyon
ben herhalde günde en az
10 kere tıklıyorumdur siteye
site tıklama oranı üye sayısına bölsen yılda 0.00001 iken ben tek başıma yılda 3650 dir
 

Dobraokuyucu

Üye
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
PALA.

PALA.

Üye
:sofer: :bangin: :hmmm
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 
  • Kahkaha
Tepkiler: 0sıfırcı


Üst Alt