Döviz ve Altın Kurları v7.1

Sponsorlu Bağlantılar

mozturkgss

Üye
    Konu Sahibi
Döviz ve Altın Kurları v7.1

Döviz Altın bilgilerini anlık olarak öğrenebilirsiniz.
Uygulamayı isterseniz Chrome Web Storeden eklenti kurarak bilgisayarınızda da kullanabilirsiniz.

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız


Uygulamadaki elden edilen bilgiler şunlardır.

Amerikan Doları
Euro
İsviçre Frangı
İngiliz Sterlini
Danimarka Kronu
İsveç Kronu
Norveç Kronu
Japon Yeni
S. Arabistan Riyali
Avustralya Doları
Kanada Doları

Çeyrek Altın
Yarım Altın
Tam Altın,
Gram Altın
 

Ekli dosyalar

Yönetici tarafından düzenlendi:
  • Beğen
Tepkiler: halit2015, rear2011 ve Buğra


Buğra

Buğra

Admin
Paylaşım için teşekkürler uygulamayı siz mi gelistirdiniz
 
bilişimcii

bilişimcii

Üye
Ülkeler paralarını, dolar gibi yabancı bir paranın değerine sabitleyebilir. Bu durumda yerel paranın sadece belli bir aralıkta dalgalanmasına izin verilir. Buna sabit kur sistemi denir. Dalgalı kur ise para birimlerinin serbestçe dalgalanmasına izin verilmesi demektir. Tüm bu ilişkiler ve konular ise döviz piyasalarının temelini oluşturur.

Döviz kurları takibini buradan:

Altın fiyatları takibini de burada yapıyorum:
 
konyalimehmet

konyalimehmet

Üye
Reklam içeriyor çöp
 

ayadoge

Üye
Bitcoini ekleyebilirmisin? Uygulama icindeki iconlar dolar, euro vs. Biraz daha kücük olursa güzel olur.
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
1Gram altın
5000₺ oldu
 
  • Şaşırdım
Tepkiler: Dobraokuyucu

Dobraokuyucu

Üye
Son güncelleme 27 ağustos 2025.
Geliştirici calisiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
altın 8 bini gördükten sonra bir ay içinde 6500 ü gördü 7 bine çıkıp
tekrar 6500 e düştü
geniş bant aralığında devam ediyor
İran-İsrail , Abd savaşı devam ediyor
Son durum ne olur?
gram altın 10 bin olacak diyen de var 3.500 olacak diyen de var
ortası 6750₺
sizce küçük yatırımcı da artık
al-sat yapmalı mı
elindekilerin hepsini mi satmalı
yoksa beklemeli mi
yatırım tavsiyesi vermek yasaktır
ama kişisel görüşlerinizi yazabilirsiniz
 
PALA.

PALA.

Üye
Altın gümüş yatırım aracından çok birikim aracıdır, paranız değerini korur. Ancak uzun vadeli grafik incelemeden ortalıktaki uzman görünümlü kişiler çoğu insanın başını yaktılar, bunlarda bunu hak etti, 180 den gümüş alıp 90 liraya düşünce kafayı yediler, normalde olması gereken yer burasıdır. Al sat kesinlikle yasaklanması gerekiyor, günlük ani yükseliş ve düşüşlerin sebebi bunlardır, yakında buna bir kısıtlama getirilmesini bekliyorum.

Altın normalde 5750 lira olması gerekir.
 
  • Düşünceli
Tepkiler: 0sıfırcı
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
124 den gümüş alıp
mal gibi kaldım
125 olsun bozcam
altında al-sat yapıp
köşeyi dönmeyi amaçlıyorum
 

Dobraokuyucu

Üye
Aramızda ekonmiden anlayan var mı bilmiyorum. benden yorum yok. param mı var ki altın alayım :zong:
 
PALA.

PALA.

Üye
Son düzenleme:
PALA.

PALA.

Üye
orası belli olmaz belki
servet sahibi olurum iplikcii gibi
İplikciyi çarpamadık, dikkat et sen çarpılma (h)

Merkez bankasının 60 ton altın sattığı iddia ediliyor, doğruysa altının azda olsa ucuzlaması gerekir.
 
0sıfırcı

0sıfırcı

Üye
bu altından bi .... olmaz
₺ de kalın riski 0
 
PALA.

PALA.

Üye
Haddini bilecek kadar sığ, dibini bulamayacak kadar derindir (h)
 
  • Düşünceli
Tepkiler: 0sıfırcı


Üst Alt