2013 yılındaki sistemimde sorunsuz çalışıyordu BB5 BEST . Sonra yeni bir sistem aldım am4 onda da bir aorun yokWindows 10 8-9 yıllık cihazda denedim
Başka best linki varmı bu forumdan indirdim ama böyle oldu?2013 yılındaki sistemimde sorunsuz çalışıyordu BB5 BEST . Sonra yeni bir sistem aldım am4 onda da bir aorun yok
Eve geçinceBaşka best linki varmı bu forumdan indirdim ama böyle oldu?
FUSE den önce başka best varsa atabilirmisin?
üstü yazmıştım 10 diye darkedbenim konuda kını dene istersen. pc win 8 mı? üstü mu

kabaca okudum çok vaktım yok. usb driverları dene,oda olmazsa benim konularda kı phoneix i dene yine olmazsa win 8 pc bul derim. tüm ayarların filan tamam değil mi eminsin? cihazın şarjı filan iyi kablo normal yada başka denedin?üstü yazmıştım 10 diye darked![]()
kablo normal,sarj iyi ya driverleri kurdukkabaca okudum çok vaktım yok. usb driverları dene,oda olmazsa benim konularda kı phoneix i dene yine olmazsa win 8 pc bul derim. tüm ayarların filan tamam değil mi eminsin? cihazın şarjı filan iyi kablo normal yada başka denedin?
kablo ile pc de depolama modunda görüyor değil mi? soket vs yada kablo sorunluysa atmayabiliyor denk geldimkablo normal,sarj iyi ya driverleri kurduk
cihaz açıkken evet kapalıyken hayırkablo ile pc de depolama modunda görüyor değil mi? soket vs yada kablo sorunluysa atmayabiliyor denk geldim
kapalıyken her türlü bozuk diyor açıksa basbayağı görüyor Nokia n73 diye 
söhyledıklerımı dene bakalım ne yapacak ankarada mısın pc var win 8 lıcihaz açıkken evet kapalıyken hayırkapalıyken her türlü bozuk diyor açıksa basbayağı görüyor Nokia n73 diye
![]()
konum söylemem anonim davranıyorumsöhyledıklerımı dene bakalım ne yapacak ankarada mısın pc var win 8 lı
denerim bide sıkıntı yokki denemek için yavAnkara polatlıkonum söylemem anonim davranıyorum![]()
alakasız yerlere çekme yazılımsal olarak çözmeye çalışıyoruz be dostumAnkara polatlı
Ya da Akyurt
Sonuç ne oldu?alakasız yerlere çekme yazılımsal olarak çözmeye çalışıyoruz be dostum
Yakında denerim vaktim olsunSonuç ne oldu?
🦃 hindistyleaea 🦃alakasız yerlere çekme yazılımsal olarak çözmeye çalışıyoruz be dostum

denerim olmazsa win7 sanal makine kurarım.söhyledıklerımı dene bakalım ne yapacak ankarada mısın pc var win 8 lı
