Akıllanmamış dahaO telefonu sattığım güne geri dönebilsem daha yüksek bi fiyata bi başkasına satmaya çalışırdım.
@DarkredBlue61ama ne zamana kadar akıllandın akıllımşimdi de e7 yi satmaya çalışıyom
telefonun sorun sıkıntısını da yazıyorum
bi daha gunaha giremem
akıllandım artıkım
ömrümün sonuna kadarama ne zamana kadar akıllandın akıllım
o neMortingen
arada uğramak lazım
naptın yinee 7 de yaşamıyor
Önce bozdum sonra Kırıp parçalara ayırdımnaptın yine
ee satıcan mıÖnce bozdum sonra Kırıp parçalara ayırdım
Çöpteee satıcan mı
