Satsam Günah mı olur

Sponsorlu Bağlantılar

satım mi

  • sat bişi olmaz

    Kullanılan: 3 60.0%
  • satma günah

    Kullanılan: 2 40.0%

  • Kullanılan toplam oy
    5
  • Anket kapatılmış .
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Satmayıp Tamir Et Mesela. Geçen Vestel Venus V6 Nın Şarj Soketine 30 Tl Verdim.
Öncesinde Komple 75 Tlye Kartı Aldım Fakat Mikrofonda Sorun Var. Kartı Takıyorum Kısa Devremı Yapıyo Napıyorsa Ses Tuhaflaşıyor. Gittim Orjinal Karttakı Soketi Değiştirdim Sorun Düzeldi :anlas:
 


Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Satmayıp Tamir Et Mesela. Geçen Vestel Venus V6 Nın Şarj Soketine 30 Tl Verdim.
Öncesinde Komple 75 Tlye Kartı Aldım Fakat Mikrofonda Sorun Var. Kartı Takıyorum Kısa Devremı Yapıyo Napıyorsa Ses Tuhaflaşıyor. Gittim Orjinal Karttakı Soketi Değiştirdim Sorun Düzeldi :anlas:
tamirlik bi durumu yok
3 kere hard reset yaptım
telefonu belledim resmen 100 taneye yakın uygulama oyun müzik şiyleri vs. derken mahvettim ama baksan telefona en ufacık çizik yok. Tertemiz , pırıl pırıl, şık ve kılas bi telefon
ama içi perişan

hiçbişi dışardan göründüğü gibi değildir
bu telefon için bu söz uygun yani
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
Baydırman

Baydırman

Moderator
Donanım iyi de yazılım pert :zong:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
aa Olur mu memurdan az kullanışmış hatasız boyasız yağmur suyu görmemiş telefon.
 
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
@MAERKEK @Baydırman @PALA. ve diğerleri
Bu telefona 3 defa hard reset attım
Daha 4 ay garantisi var.
Şimdi bu telefon garanti kapsamı dışına çıkıyor mu çıkmıyor mu
Yani hard reset garantiyi de 0 lıyor mu ?
Ona göre telefonu yüksek fiyata satıcam
Yardımcı olurmusunuz
Hatta iyi bi fiyata satabilirsem
Bi çekilişte ben yaparım MP (Milli Piyango) gibi :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
Baydırman

Baydırman

Moderator
@MAERKEK @Baydırman @PALA. ve diğerleri
Bu telefona 3 defa hard reset attım
Daha 4 ay garantisi var.
Şimdi bu telefon garanti kapsamı dışına çıkıyor mu çıkmıyor mu
Yani hard reset garantiyi de 0 lıyor mu ?
Ona göre telefonu yüksek fiyata satıcam
Yardımcı olurmusunuz
Hatta iyi bi fiyata satabilirsem
Bi çekilişte ben yaparım MP (Milli Piyango) gibi :)
Bırakmaz diye biliyorum lübnanda tanıdık var mı (h) @PALA.
 
  • Cool
Tepkiler: PALA.
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve Baydırman
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
Burda Bilirkişi Var. 701 808 e Az Mı Ofw Cfw Attım Gittim Verdim Servise :lac:
 
  • Beğen
  • Şaşırdım
Tepkiler: MAERKEK ve Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
İnternette bi sıkıntısı kalmadı
Farklı bi hat taktım hiçbir sorun yok.
Yani telefonu satıcam
Garanti belgesini de buldum.
Faturası da var.
Satsam da günah olmaz artık.
ankete katılan 4 kişiye tşk. ederim
anket sonucu 2-2 bitmiş
Mesaj birleştirildi:

benim oyumla birlikte
skor 3-2 oldu ve satacağım.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Telefonu sattım
Fakat telefoncu iyi pazarlık yaptı.
1700 den başlattım.
1400 dedi olmaz dedim daha garantisi de var dedim
Telefonun arka kapağı da yapışkanıyla birlikte açıldı.
Ondan ötürü 1500 e indim
En son 1450 de anlaştık.
1450 ye sattım.
Şimdi nokia 3 kullanıyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve Baydırman
Baydırman

Baydırman

Moderator
Az daha uğraşsa 1400e alacakmış :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Az daha uğraşsa 1400e alacakmış :ehe
İstemeye istemeye verdi o 50 yi de.
Zaten 1400 e de asla satmazdım.
Mesaj birleştirildi:

1700 etmiceğni bende biliyordum
Yüksekten başlıym o zaten indirir diye düşünmüştüm
İyi ki 1600-1500 den başlatmamışım yoksa 1300e kaptırırdım heralde :)
 
  • Beğen
Tepkiler: 0sıfırcı ve Baydırman
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt