Teknoloji Ne Deli Bir Şey

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Teknoloji Ne Deli Bir Şey
Düşünsenize... :hmmm Milattan önceki yıllarda günümüzdeki teknoloji olsa nolurdu? Yani her şey o günün şartlarıyla olacak ama zaman yolcusu gelip iPhone gösterse insanlara nasıl olurdu? Video açıp izletse tepkileri ne olurdu? Ya da yolcu uçağı geçse havadan bir anda, internet, motor gibi şeyler olsa, zaman yolcusu getirse tepkileri ne olurdu? :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS


AIS

AIS

Üye
Düşünsenize... :hmmm Milattan önceki yıllarda günümüzdeki teknoloji olsa nolurdu? Yani her şey o günün şartlarıyla olacak ama zaman yolcusu gelip iPhone gösterse insanlara nasıl olurdu? Video açıp izletse tepkileri ne olurdu? Ya da yolcu uçağı geçse havadan bir anda, internet, motor gibi şeyler olsa, zaman yolcusu getirse tepkileri ne olurdu? :ehe
Örneğin size zaman makinesini göstersem nasıl tepki verirsiniz?
 
  • Cool
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve Silinen Üye 2553318
Baydırman

Baydırman

Moderator
Ya varsa :naughty:
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve AIS
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Zaman makinesi var ama daha görmek nasip olmadı.
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS
AIS

AIS

Üye
Bir de uzaylı gemisi var ama görmediniz.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Milattan öncekilerde cep telefonunu görmedi ama cep telefonu vardı.
Vardı ama keşfedilmemişti
öncelik ....
Unuttum ne yazcamı
Mesaj birleştirildi:

Hah aklıma geldi
Mesaj birleştirildi:

Öncelik temel ihtiyaçlarını karşılamak ve gidermekti
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS
AIS

AIS

Üye
Her teknoloji keşfedilmeyi bekler, bazen keşfedilir, bazen de keşfedilemez.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Her teknoloji keşfedilmeyi bekler, bazen keşfedilir, bazen de keşfedilemez.
İşte sırf bundan ötürü
Yapay zekalar çoğalmalı ve aq seviyesi yüksek akıllı insanlar yaşatılmalı gerisi telef edilmeli infaz edilmeli
Kıyım, soykırm yapılmalı bunun içinde 3.dünya savaşı çıkmalı
Mesaj birleştirildi:

Biraz uçtum heralde :)
 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: AIS
AIS

AIS

Üye
İşte sırf bundan ötürü
Yapay zekalar çoğalmalı ve aq seviyesi yüksek akıllı insanlar yaşatılmalı gerisi telef edilmeli infaz edilmeli
Kıyım, soykırm yapılmalı bunun içinde 3.dünya savaşı çıkmalı
Mesaj birleştirildi:

Biraz uçtum heralde :)
Uçtuysan inebilirsin, indiysen etrafa bak, etrafa baktıysan anla.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
  • Beğen
Tepkiler: AIS
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
3. dünya savaşını mı bekliyorsunuz?
İstiyorum hem de çok
Ne kadar çok insan ölürse
o kadar rahat oluruz ben iki türlü de rahatım ölsem de gam yemem ama savaşın olmasını bekliyor ve istiyorum
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS
AIS

AIS

Üye
İstiyorum hem de çok
Ne kadar çok insan ölürse
o kadar rahat oluruz ben iki türlü de rahatım ölsem de gam yemem ama savaşın olmasını bekliyor ve istiyorum
Savaş değil, hayatta kalmak için büyük bir mücadele patlak verecek, savaştan daha zor ama daha adil bir kaos.
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978
Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2625978

Kapalı Hesap
Savaş değil, hayatta kalmak için büyük bir mücadele patlak verecek, savaştan daha zor ama daha adil bir kaos.
Bu orta vade için geçerli
Bi 2, 3 sene sonra mermiler havada uçuşacak.
 
  • Beğen
Tepkiler: AIS


Üst Alt