Nd Filtreyi Gece Kullanma Derm Sana. Ha Şu Olur Yoğun Işık vs Vardır O Zaman Filtreyi Aç İsoyu Yüksek Tut Perde Hızını O Sıra Arttırır İşe Yarar. Diğer Türlü Noise Yani Kumlanmayı Arttırıyor Foto Düzgün Çıkmıyor. Özellikle Yüksek İsoda Felaket OluyorND filtresiz
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
ND FİLTRELİEkli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Nokia 808 Pureview ND filtre sizce ne kadar başarılı ?

O Ne Öylekim ister

En Son Mc ile King At Etide Satıyoruz Dememişlermiydicanın mı çekti

bu in n out burger.En Son Mc ile King At Etide Satıyoruz Dememişlermiydi![]()

bu in n out burger.![]()
fazla siyasi içerik paylaşma bence.

Nd filtreyi bu tip bol ışıklı fotoğrafta açarım dediğin gibi. Gözle gördüğüm gibi çıkardı fotoğrafı hoşuma gitti . pozlama ışık telafisi perde hızı ayarlamaya gerek yok . Nd filtre halleder.Nd Filtreyi Gece Kullanma Derm Sana. Ha Şu Olur Yoğun Işık vs Vardır O Zaman Filtreyi Aç İsoyu Yüksek Tut Perde Hızını O Sıra Arttırır İşe Yarar. Diğer Türlü Noise Yani Kumlanmayı Arttırıyor Foto Düzgün Çıkmıyor. Özellikle Yüksek İsoda Felaket Oluyor
Mesaj birleştirildi:
O Ne Öyle![]()
Açiz
favorim beyaz fıstıklı. seninki hangisi?![]()
Beyazlar fındıklıdır efenimfavorim beyaz fıstıklı. seninki hangisi?![]()


açsan sahibinden nokta komdaki satılık ilanları ne öyle?
adam milyonluk araba almış ve satıyor. 
nasıl fındık onlarBeyazlar fındıklıdır efenim
Favorim, fark etmez yanında çay olsun yeter![]()

Kavrulmuş fındık.nasıl fındık onlar![]()
Bana Araba Değil Bal Reklamları İle Gelinaçsan sahibinden nokta komdaki satılık ilanları ne öyle?adam milyonluk araba almış ve satıyor.
nasıl fındık onlar
kapalı çarşıya bi uğramak lazım.

Altına Şey Yazmışlardı "Anam Avradım Olsun Çocuklarımada Bu Baldan Yediriyorum" 
İlk Gördüğümde Gülmekten Kopmuştum Şükür Uhu Vardıda Geri Birleştirdiler 
acaba alan veya uzun uzun izleyen var mıdır o reklamı.Bana Araba Değil Bal Reklamları İle Gelin
Bunun Bi Tane Capsı Vardı Onu BulamadımAltına Şey Yazmışlardı "Anam Avradım Olsun Çocuklarımada Bu Baldan Yediriyorum"
İlk Gördüğümde Gülmekten Kopmuştum Şükür Uhu Vardıda Geri Birleştirdiler
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

