Günün Fotoğrafı

Sponsorlu Bağlantılar

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
kim ister
 
  • Sevdim
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve Murat Alper


fatihmenteş

fatihmenteş

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
  • Kahkaha
Tepkiler: Murat Alper, Silinen Üye 2553318, MAERKEK ve 1 kişi daha
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
ND filtresiz
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

ND FİLTRELİ
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız

Nokia 808 Pureview ND filtre sizce ne kadar başarılı ?
Nd Filtreyi Gece Kullanma Derm Sana. Ha Şu Olur Yoğun Işık vs Vardır O Zaman Filtreyi Aç İsoyu Yüksek Tut Perde Hızını O Sıra Arttırır İşe Yarar. Diğer Türlü Noise Yani Kumlanmayı Arttırıyor Foto Düzgün Çıkmıyor. Özellikle Yüksek İsoda Felaket Oluyor :D
Mesaj birleştirildi:

O Ne Öyle :lac:
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve MAERKEK

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
canın mı çekti :eller:

 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper ve fatihmenteş

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
:polis: fazla siyasi içerik paylaşma bence.
 
  • Sevdim
Tepkiler: fatihmenteş

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap

günün resmi.
 
  • Kahkaha
Tepkiler: fatihmenteş
MAERKEK

MAERKEK

Admin
    Konu Sahibi
Nd Filtreyi Gece Kullanma Derm Sana. Ha Şu Olur Yoğun Işık vs Vardır O Zaman Filtreyi Aç İsoyu Yüksek Tut Perde Hızını O Sıra Arttırır İşe Yarar. Diğer Türlü Noise Yani Kumlanmayı Arttırıyor Foto Düzgün Çıkmıyor. Özellikle Yüksek İsoda Felaket Oluyor :D
Mesaj birleştirildi:


O Ne Öyle :lac:
Nd filtreyi bu tip bol ışıklı fotoğrafta açarım dediğin gibi. Gözle gördüğüm gibi çıkardı fotoğrafı hoşuma gitti . pozlama ışık telafisi perde hızı ayarlamaya gerek yok . Nd filtre halleder.

Yazılımsal düzeltmeden ziyade mekanik filtre daha gerçekci oluyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Murat Alper
fatihmenteş

fatihmenteş

Üye
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Cool
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 2625978 ve Murat Alper
Murat Alper

Murat Alper

Moderator
Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

  • Kahkaha
  • Beğen
Tepkiler: fatihmenteş ve Silinen Üye 2625978

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap

favorim beyaz fıstıklı. seninki hangisi? :hmmm
 
  • Sevdim
Tepkiler: fatihmenteş
DarkredBlue61

DarkredBlue61

Üye
açsan sahibinden nokta komdaki satılık ilanları ne öyle? :nono: adam milyonluk araba almış ve satıyor. :lac:

nasıl fındık onlar :hmmm

kapalı çarşıya bi uğramak lazım.
Bana Araba Değil Bal Reklamları İle Gelin :cigara:


Bunun Bi Tane Capsı Vardı Onu Bulamadım :kop::kop: Altına Şey Yazmışlardı "Anam Avradım Olsun Çocuklarımada Bu Baldan Yediriyorum" :kop::kop: İlk Gördüğümde Gülmekten Kopmuştum Şükür Uhu Vardıda Geri Birleştirdiler :sirit:

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Silinen Üye 2553318

Kapalı Hesap
Bana Araba Değil Bal Reklamları İle Gelin :cigara:


Bunun Bi Tane Capsı Vardı Onu Bulamadım :kop::kop: Altına Şey Yazmışlardı "Anam Avradım Olsun Çocuklarımada Bu Baldan Yediriyorum" :kop::kop: İlk Gördüğümde Gülmekten Kopmuştum Şükür Uhu Vardıda Geri Birleştirdiler :sirit:

Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
acaba alan veya uzun uzun izleyen var mıdır o reklamı.

günün esprisi değil günü resmi burası :lac:
 


Üst Alt