Galatasaray - Gençlerbirliği Kupa Maçı YorumLarı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
    Konu Sahibi
Galatasaray - Gençlerbirliği Kupa Maçı YorumLarı
Bana göre galatasaray gençlerbirliğini rahat geçer ve finale yükselir.
 


ultraslan07

ultraslan07

Üye
katılıyorum 3-0 biter goller nonda(2)ve ümit karan bu yorum tutarsa müthiş olur:)
 
FerreT

FerreT

Üye
Bence Galatasaray kesinlikle elenir..Ardından oynayacağı istanbul B.B takımınada puan kaptırır (:
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Turu geçmekden başka alternatifi olmadığı için Mecburen yenecek başka yolu yok. Sezonu 2 kupayla kapatıp ders vermek istiyoruz bunu başaracak gücümüzde var.
 
Nazy

Nazy

Üye
sezonu iki kupayla kapatmak:)
 
Nazy

Nazy

Üye
bence kupaları FB ve GS paylaşır tahninim bu
 
canturgay

canturgay

Üye
galatasaray kupadan elenebilir..:(
 
Nazy

Nazy

Üye
Bir Galatasaraylı olarak kupa bakımından hiç paylaşımcı olmadığımı itiraf etmek zorundayım.:)
Bende Bir Fenerli olarak : Zaten Elendik Bari Bu kupayı bize bırakın demeyi itiraf etmek zorundayım:utan
Birdahaki sene siz alırsınız. (Paylaşımcı Üye:))
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
3-1 yenerız bence 1 Ümit 1 Nonda 1 Lincoln:oke:
 
X-LifeHard

X-LifeHard

Üye
Inşallah Kazanırız
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt