Gulu Gulu
Kapalı Hesap
kızlar sadece bana takık değilmiş :)
bugün okuldan çıkarken çocuk bi kıza eyvallah dedi. sonra hiç alakası olmayan bi kız da eyvallah bizden dedi. çocuk hiç oralı olmadan gitti. ve twitter da baddiesman hesabında paylaşılan erkeklere kızlar demediğini bırakmıyor gayet yakışıklı olsa bile. yani sorun ben de değilmiş
sorun kızlardaymış. neyse ki konuştuğum bir tane kız var. sadece 1 tane
sorun kızlardaymış. neyse ki konuştuğum bir tane kız var. sadece 1 tane

o zaman zeki kadının çocuğu da aptal olmalı 











