kadın erkek eşit olduğu için

Sponsorlu Bağlantılar



Symbianist

Symbianist

Üye
Ankara'dakiler iyi bilir. Yaşlılara yer vermeseniz de zaten onlar gerek gözle gerek sözle dürterek bir şekilde yerlerini alırlar (Mesela öğlen, ikindi namazına Ulus'a gidip namazdan sonra da ekmek alıp dönen dayılar) :D

Ayrıca ben de bazı yaşlılara, sıkışık vaziyette olan araçta arada kalmış bir hanımefendiye, kucağında veya elinden tutan küçük çocuğu olanlara, hamilelere yer verme taraftarıyım. Bazen şu sözle ve gözle taciz edenlere inat da yer vermediğim oldu yalan yok.
İşin esprisi bir yana yaşlıları severim. Ölmezsek biz de yaşlanacağız. Özellikle o yaşlarda insanlar saygı bekler. Hakedeni etmeyeni ayırt etmek zor tabi ama olsun.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK, PALA. ve Baydırman
Baydırman

Baydırman

Moderator
Ankara'dakiler iyi bilir. Yaşlılara yer vermeseniz de zaten onlar gerek gözle gerek sözle dürterek bir şekilde yerlerini alırlar (Mesela öğlen, ikindi namazına Ulus'a gidip namazdan sonra da ekmek alıp dönen dayılar) :D

Ayrıca ben de bazı yaşlılara, sıkışık vaziyette olan araçta arada kalmış bir hanımefendiye, kucağında veya elinden tutan küçük çocuğu olanlara, hamilelere yer verme taraftarıyım. Bazen şu sözle ve gözle taciz edenlere inat da yer vermediğim oldu yalan yok.
Şu bedava olayı çok kötü. En azından yoğun olan saatlerde yapmasalar iyi olacak. Adam bir durak için de biniyor dediğin gibi ulusa kadar gidip ekmek almak için de dönüyor maksat gezme olsun. O bakanlar en gıcık tipler. Yer vereceksin sanki o baktı diye verecekmiş gibi oluyor hayret-i mucip.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK, PALA. ve Symbianist
Symbianist

Symbianist

Üye
Şu bedava olayı çok kötü. En azından yoğun olan saatlerde yapmasalar iyi olacak. Adam bir durak için de biniyor dediğin gibi ulusa kadar gidip ekmek almak için de dönüyor maksat gezme olsun. O bakanlar en gıcık tipler. Yer vereceksin sanki o baktı diye verecekmiş gibi oluyor hayret-i mucip.

Bedava olmasına karşıyım. Neden mi? Mesela teleferik yapıldı Yenimahalle'den Şentepe'ye. Ne güzel ulaşım aracı. Bizim insanımız nankör (bizim insanımız da denmez ya onlara) . Bu teleferik ilk zamanlar bedavaydı. Afedersiniz it kopuk ne varsa orada tur atıyordu. Anasını ağlatmış kabinlerin camlarına bile çizerek yazı yazmışlar. Şimdi 1 tl yaptılar. 1 tl bile bazı it kopuk tayfası için caydırıcı oluyor.

Kesinlikle aynı kefeye koymuyorum ama bedava ulaşım hizmeti yerine 1 tl bile yapsalar bazıları ekmek pahalıya gelecek diye gereksiz yere gitmeyecektir.
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK, PALA. ve Baydırman
Baydırman

Baydırman

Moderator
Bedava olmasına karşıyım. Neden mi? Mesela teleferik yapıldı Yenimahalle'den Şentepe'ye. Ne güzel ulaşım aracı. Bizim insanımız nankör (bizim insanımız da denmez ya onlara) . Bu teleferik ilk zamanlar bedavaydı. Afedersiniz it kopuk ne varsa orada tur atıyordu. Anasını ağlatmış kabinlerin camlarına bile çizerek yazı yazmışlar. Şimdi 1 tl yaptılar. 1 tl bile bazı it kopuk tayfası için caydırıcı oluyor.

Kesinlikle aynı kefeye koymuyorum ama bedava ulaşım hizmeti yerine 1 tl bile yapsalar bazıları ekmek pahalıya gelecek diye gereksiz yere gitmeyecektir.
Aynen katılıyorum. Hatta bayramlarda bile bedava olmamalı. 50 kuruş bile kesse güzel bi azalma olur. :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK ve Symbianist
Baydırman

Baydırman

Moderator
  • Beğen
Tepkiler: MAERKEK
MAERKEK

MAERKEK

Admin
Başka bir bayanın yanına oturmak bence sakıncalı. Ben rahatsız olmadım ama o olabilir , o rahatsız olmaz ama ben rahatsız olurum rahat rahat oturamadığım için . Bir de şöyle düşünün bayan kardeşinizin yanına oturdum , muhabbet etmeye falan başladık olay ilerlettim . Ha işte bu mevzular başıma gelmesin diye oturmuyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman
Gulu Gulu

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Açık konuşmak gerekirse prensip meselesi bende böyleyim, ayakta gitmeyi tercih ediyorum...
Ben tek iken nedense kadınlar çoğunlukla yanıma oturuyor :hmmm
ne şanslısın. ben de sadece yer olmadığı zaman oturuyorlar :(
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman
Gulu Gulu

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ben olsam ben de hindinin yanına oturmam la. Toplu taşımamda hindi istemiyorum bro. :p
toplu taşıma araçlarında insanım :sirit:
Kötü niyetim yoktur, ayrıca böyle şans olmasın daha iyi ne kazanacan yanına oturandan :hmmm
çünkü kızlar tarafından pek sevildiğimi düşünmüyorum. bi ara yanına otururken müsait mi diye sordum yüzüme bakmadı, konuşmadı bile. kafa salladı hafiften sonra oturdum..
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman
Baydırman

Baydırman

Moderator
toplu taşıma araçlarında insanım :sirit:
çünkü kızlar tarafından pek sevildiğimi düşünmüyorum. bi ara yanına otururken müsait mi diye sordum yüzüme bakmadı, konuşmadı bile. kafa salladı hafiften sonra oturdum..
Ne soruyon la otur gitsin babasının malı mı? :pro:
 
Gulu Gulu

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Ne soruyon la otur gitsin babasının malı mı? :pro:
belki birisini bekliyordur. sevgilisi gelirse fight club başlar :box ama zaten öyle bir şey olsa bile oturduğumda kalk der.

ayırca gözlemlerime göre pek soran yok :ehe
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman
Baydırman

Baydırman

Moderator
belki birisini bekliyordur. sevgilisi gelirse fight club başlar :box ama zaten öyle bir şey olsa bile oturduğumda kalk der.

ayırca gözlemlerime göre pek soran yok :ehe
Sorarak toplu taşımaya yeni bi soluk mu getirmeye çalışıyon :yavrum:
 
Gulu Gulu

Gulu Gulu

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman
PALA.

PALA.

Üye
çünkü kızlar tarafından pek sevildiğimi düşünmüyorum. bi ara yanına otururken müsait mi diye sordum yüzüme bakmadı, konuşmadı bile. kafa salladı hafiften sonra oturdum..
Önemseme boş şeyleri, kendine de haksızlık yapma hayırlısını iste...
 
  • Beğen
Tepkiler: Gulu Gulu ve Baydırman


Üst Alt