Aynen öyle.Hastaya yaşlıya engelliye hamileye verin gerisini sallayın![]()


aynenAynen öyle.![]()

Otobüste ihtiyacı olan kişilere yer vermeyen hanzolara içelim la

İçmek yerine neden dövmüyoruzOtobüste ihtiyacı olan kişilere yer vermeyen hanzolara içelim la![]()

İçip dövelim laİçmek yerine neden dövmüyoruz![]()

o tip durumlarda hamile yaşlı vb. durumlarda tabii yer vermek lazımBazen otobüs çok sıkışık oluyor, bakıyorum bir bayan erkeklerin arasında sıkışmış bunalıyor gördüğümde, onlara yer veririm...
ortak yolu bulmak güzel oldu![]()
![]()
![]()

neden yanına oturmazsınızTipine bakarım ayakta durmaya mecali yoksa yer veririm. Bir bayanın yanı boş ise ayakta gitmeyi tercih ederim
Açık konuşmak gerekirse prensip meselesi bende böyleyim, ayakta gitmeyi tercih ediyorum...Rahatsız olmasın diye herhalde. Kraaal.

Açık konuşmak gerekirse prensip meselesi bende böyleyim, ayakta gitmeyi tercih ediyorum...
Ben tek iken nedense kadınlar çoğunlukla yanıma oturuyor![]()


