İMEİ atılmış s6 edge güncelleme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

canhan06

Üye
    Konu Sahibi
İMEİ atılmış s6 edge güncelleme
Kolay gelsin herkese bende imei atılmış s6 edge smg925f var android 6 ben bu cihazı imei sıkıntısı çıkmadan nasıl android 7 yaparım cihazda root yok fakat custom roket var sanırım cihaz durumu özel yazıyor zeroltexx sanırım rom
 


Bülent872

Bülent872

Üye
Güncellemeyle uğraşma var olan romla devam et eğer romu beğenmiyorsan telefonu sat
 

canhan06

Üye
    Konu Sahibi
Alternatif fikir yerine yardımcı olun lütfen
 
ibrother

ibrother

Üye
Odin ile orjinal 7.0 romu bul flash la sonra telefoncuya götür sertifika atsın şebeke gelir. İmei gitmiyor sadece şebeke gidiyor. O da sertifika ile hallolur.
7 de ki sorunlar
1)fabrika ayarlarına atamazsın telefonu yoksa gene sertifika atman gerekir.
2)geliştirici seçenekleri açık olacak hep ve hiçbir ayarına dokunmayacaksın yoksa çöker. Sertifika atarsın.

Sertifika sadece box ile atılır ve telefoncu anca halleder.
 
  • Beğen
Tepkiler: Bab-ı Umut
Bab-ı Umut

Bab-ı Umut

Üye
Eğer telefonda şu anda sıkıntı yoksa, Ocak 2018'i bekle, O zaman belki yeni güncellenmiş room çıkarsa bir taşla iki kuş yaparsın.

Benzetme biraz alakasız oldu ama idare et. :kop:
 
ibrother

ibrother

Üye
Eğer telefonda şu anda sıkıntı yoksa, Ocak 2018'i bekle, O zaman belki yeni güncellenmiş room çıkarsa bir taşla iki kuş yaparsın.

Benzetme biraz alakasız oldu ama idare et. :kop:
Bende imei atılmış note 5 almıştım, orjinal yazılım ile kullanmayı seviyorsanız bir fark yok ama ben rom atacağım note 8 romu kuracağım derseniz sorun orada başlıyor.... Orjinal alın orjinal (rom root seviyor iseniz)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bab-ı Umut
Bab-ı Umut

Bab-ı Umut

Üye
Bende imei atılmış note 5 almıştım, orjinal yazılım ile kullanmayı seviyorsanız bir fark yok ama ben rom atacağım note 8 romu kuracağım derseniz sorun orada başlıyor.... Orjinal alın orjinal (rom root seviyor iseniz)

Her zaman için orjinal room daha iyi ve daha stabildir. Özelleştirilmiş roomlar bir gün mutlaka bir sıkıntı çıkarır bir yerde.
 

canhan06

Üye
    Konu Sahibi
Ya ben bilmiyordum ikinci el aldım dikkat edemedik anlayamadık 1 2 ay sonra çıktı foyası şimdi evde pc ile yapılabilecek bir çözüm yolu yok mudur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt