Kendini Yalnız Hissetmek!

Sponsorlu Bağlantılar

kingmaster76

kingmaster76

Üye
    Konu Sahibi
Kendini Yalnız Hissetmek!
Sevgili maxicep okurları,aranızda teğmen,çavuş,herkes rütbesini yazabilir mi acaba
 


kingmaster76

kingmaster76

Üye
    Konu Sahibi
Benim rütbem teğmen
 
Baydırman

Baydırman

Moderator
Ben çavuşum :hmmm
 
  • Beğen
Tepkiler: Gulu Gulu

MaxipmaN

Üye
kaç g idi benimki ya
4 müş te benim telefon desteklemiyor :bann:
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman
Baydırman

Baydırman

Moderator
Benim rütbem teğmen
 
  • Beğen
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
nerde o eski rütbeler :bye:
 
  • Beğen
Tepkiler: Baydırman


Üst Alt