kartal2378
Üye
ben denedim,gayrt stabil,ama ses az cikiyors3 için offical cm13 snapshot sürümü çıkmış deneyen varmı hyperdan sıkıldım uygulama geçişleri yavaş
ben denedim,gayrt stabil,ama ses az cikiyors3 için offical cm13 snapshot sürümü çıkmış deneyen varmı hyperdan sıkıldım uygulama geçişleri yavaş
kernel linki düzeltildi modem linkinde sorun yokselamlar. imei için kernel ve modem linkleri ölmüş. başka modem ve kerneller denedim ancak ne yaptıysam düzeltemedim. linkleri yenilersek çok sevinirim.
kameranin fix dosyasi var,rom kurar gibi onuda recoveryden flashlarsan duzeliyor,tum kitkat romlari yukledikden sonra genelde oluyor ama bu fix ile duzeliyorromu kullanan ve kamera sorunu hakkında bilgi verebilecek olan varmı 5.2.2 versiyonunda bu sorun giderildimi kamera açılmıyor diye silmiştim tekrar kurmask istiyorum aslında ancak bu sorun yuzunden kurmuyorum
galiba haklisin,kimse kalmamis buralarda,mustafa bile yazmiyor artik [emoji17]Herkeste aynı sorun olmuyordu zaten artık s3 kullanan ve rom yükleyen neredeyse kalmadı bir devir daha bitti![]()
sen ne kullaniyosun azizEski dostlardan kimler burada ve şuan hangi cihazlara terfi etmiş durumdalar?
Note 4sen ne kullaniyosun aziz
Note 4
Eğer çok sayıda note 4 kullanıcısı varsa burada onlar için rom geliştirmeyi düşünüyorum

