Yardım Sony xperia z Efs yedeği

Sponsorlu Bağlantılar

anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
oradan gapps flashlayabilirsin.
twrpyi buradan indirip;


telefonu fastbootta pcye bağlayıp
terminale
"fastboot flash recovery ....img" yazacaksın.
ya ben bu cyanogen recoveryden yapmak istiyorum ama install falan yok burda twrp deki gibi. onun adımlarını biliyorsan yardımcı olur musun?
 


Invoke

Invoke

Üye
ya ben bu cyanogen recoveryden yapmak istiyorum ama install falan yok burda twrp deki gibi. onun adımlarını biliyorsan yardımcı olur musun?


böyle bir şeyse flashlayamazsın gibi duruyor. twrp şart o zaman. daha önceden twrp yi nasıl flashladın?
 
Son düzenleme:
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi


böyle bir şeyse flashlayamazsın gibi duruyor. twrp şart o zaman. daha önceden twrp yi nasıl flashladın?
attığın linkte bişeyler eksik galiba açılmıyor.daha önce telefonu root ve recoveryi beraber bi videodan takip ederek yapmıştım.linki
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız
. ama illa twrp lazım diyorsan fastboot dediğin bl kilidini açarken kullandığımız dosya galiba. ordan komut yazıyorduk. onu biraz daha açabilirsen yapabilirim sanırım.
 
Invoke

Invoke

Üye
TWRP.img indiriyorsun.
indirdiğin dosyanın adını "twrp" olarak değiştir.
Telefonu kapat.
PC'de, cmd aç(twrpnin olduğu dosya yolunda aç, shifte basılı sağ tıkla gelecek menüde.)
Telefonu pcye bağlayacaksın kablo ile ama bağlarken, telefon kapalı. Ses açma tuşuna basılı tutarak bağla.
Bildirim ledi, mavi yanacak. Maviyi gördüğünde fastboot moddasın demektir.
cmd'de önce;
fastboot devices
yaz, enter. cihazın seri numarası çıkacak bu bir nevi kontrol işlemiydi, eğer çıkarsa cihazın bağlı demektir, değilse sorun var demektedir.
fastboot flash recovery twrp.img
enter.

TWRP flashlanmış olmalı.
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
TWRP.img indiriyorsun.
indirdiğin dosyanın adını "twrp" olarak değiştir.
Telefonu kapat.
PC'de, cmd aç(twrpnin olduğu dosya yolunda aç, shifte basılı sağ tıkla gelecek menüde.)
Telefonu pcye bağlayacaksın kablo ile ama bağlarken, telefon kapalı. Ses açma tuşuna basılı tutarak bağla.
Bildirim ledi, mavi yanacak. Maviyi gördüğünde fastboot moddasın demektir.
cmd'de önce;
fastboot devices
yaz, enter. cihazın seri numarası çıkacak bu bir nevi kontrol işlemiydi, eğer çıkarsa cihazın bağlı demektir, değilse sorun var demektedir.
fastboot flash recovery twrp.img
enter.

TWRP flashlanmış olmalı.
dediğini yaptım.
writing 'recovery' ...
FAILED <remote: Command not allowed>
dedi.
 
Invoke

Invoke

Üye
başlata cmd yaz, sağ tıkla. admin olarak yaz.
biraz önce indirdiğin dosyayı twrp.img, masaüstüne taşı.
cmd'ye önce;
cd desktop
yaz, enter.
sonra deminkiler.
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
başlata cmd yaz, sağ tıkla. admin olarak yaz.
biraz önce indirdiğin dosyayı twrp.img, masaüstüne taşı.
cmd'ye önce;
cd desktop
yaz, enter.
sonra deminkiler.
cd desktop deyince sistem belirtilen yolu bulamıyor diyor. :(
 
Invoke

Invoke

Üye
cd masaüstü mü demek lazım acaba. :D
ya o zaman ilk başta aç cmd yi az önceki gibi admin olarak aç.
orada yazar mesela C:\Uers\Anıl gibi bir şey... Orası neresiyse oraya git. Oraya bırak twrp yi.
anlatabildim mi ? sadece cmd ye path i tanıtman lazım ya da...
twrp nin olduğu klasöre gel, üstte adres çubuğuna gel tıkla, orayı kopyala.
cmd ye gel
cd yapıştır
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
cd masaüstü mü demek lazım acaba. :D
ya o zaman ilk başta aç cmd yi az önceki gibi admin olarak aç.
orada yazar mesela C:\Uers\Anıl gibi bir şey... Orası neresiyse oraya git. Oraya bırak twrp yi.
anlatabildim mi ? sadece cmd ye path i tanıtman lazım ya da...
twrp nin olduğu klasöre gel, üstte adres çubuğuna gel tıkla, orayı kopyala.
cmd ye gel
cd yapıştır
denedim maalesef olmuyor.yani yol gösteremiyorum. problem yönetici olarak çalıştırmak mı ki? bootloader kilidini açarken hiç problem olmamıştı aslında
 
Invoke

Invoke

Üye
bl açarken cmd mi kullandın?
 
Invoke

Invoke

Üye
sorun olmaması lazım ya bilemedim neden oluyor. Işık mavi? fastboot devices yazınca seri numarası çıktı?
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
sorun olmaması lazım ya bilemedim neden oluyor. Işık mavi? fastboot devices yazınca seri numarası çıktı?
aynen herşey tamam. ama son komutu yazınca üstte yazdığım hatayı veriyor. ben şu rashr dan bi deneyim bakayım ne olacak
 
Invoke

Invoke

Üye
Bootloaderın açık değil diyeceğim çünkü hata vermemesi lazım açık bl da ama o kadar cm flashladın.
rootluysa eğer cihaz bunu denesene:


apkmirrordan indirirsin.
 
anil585

anil585

Üye
    Konu Sahibi
Bootloaderın açık değil diyeceğim çünkü hata vermemesi lazım açık bl da ama o kadar cm flashladın.
rootluysa eğer cihaz bunu denesene:


apkmirrordan indirirsin.
indirdim denedim ama hem biraz karışık geldi bi yerinde de dondu telefon.rashr deniyorum şimdi bakalım ne olacak
Bootloaderın açık değil diyeceğim çünkü hata vermemesi lazım açık bl da ama o kadar cm flashladın.
rootluysa eğer cihaz bunu denesene:


apkmirrordan indirirsin.
sonunda oldu galiba kardeşim. rashr la yaptım açıldı twrp. flashladım gapps ı. açıldı telefon.bir problem yok.yardımların için çok teşekkür ederim.çok büyük yararın oldu çok sağol :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Invoke
Invoke

Invoke

Üye
İyi bakalım, rica ederim. Sen de sağ ol.
 


Üst Alt