Verdin mi?bi şans vericem![]()

Yok vermedimmasaustunde 10 var zaten acilinca ucarak kapatiyorum


Babam bile chrome fanatiği
Ciddi ciddi kullanan var mı bunu acaba![]()

En iyisi google'a itelesinlerBabam bile chrome fanatiği![]()

İe öldü ya edge miydi bi şey çıkardılardı note 2 32den 30a dustu geneEn iyisi google'a itelesinler![]()

Cuma diye cuma. Mübarek gün.İe öldü ya edge miydi bi şey çıkardılardı note 2 32den 30a dustu gene![]()

32de uzun süre duruyor aslında sıkıntı yok o yüzden ama sonra hızlı düşüyor tabiCuma diye cuma. Mübarek gün.![]()

32, 31'in yerine de bakıyor32de uzun süre duruyor aslında sıkıntı yok o yüzden ama sonra hızlı düşüyor tabi![]()


32, 31'in yerine de bakıyor
31 arazi olmuş, işten kaytarıyor![]()

Uykulu sabah kafasının ürünü şi yapma fazla

bi kahve içer ayılırımUykulu sabah kafasının ürünü şi yapma fazla![]()
, note2 de %8 olmuş ilacını verdim 
bi kahve içer ayılırım, note2 de %8 olmuş ilacını verdim
![]()


windows 10 çöpİe yi geç edge güzel
. windows 10nu yeni bir laptop alınca yüklü geliyor ya anca o zaman kullanırım. 
O zaman yeni laptop hayırlı olsun şimdidenwindows 10 çöp. windows 10nu yeni bir laptop alınca yüklü geliyor ya anca o zaman kullanırım.
![]()

daha laptopum sağlamO zaman yeni laptop hayırlı olsun şimdiden![]()

daha laptopum sağlam![]()

Ben seviyorum herkesin kendi tercihiwindows 10 çöp. windows 10nu yeni bir laptop alınca yüklü geliyor ya anca o zaman kullanırım.
![]()


