Haber 4.5G Kapatarak batarya ömrünü uzatın

Sponsorlu Bağlantılar

kadikoy

kadikoy

Üye
    Konu Sahibi
4.5G Kapatarak batarya ömrünü uzatın
Malum 4.5g heryerde çekmiyor,Telefonunuzda 4.5g ye bağlanmaya çalışırken aşırı güç sarfediyor ve bataryanız süresinden önce tükeniyor.Kolayı çekmediği yerlerde şebeke moduna girerek;
LTE/WCDMA/GSM(4.5G) yi WCDMA/GSM (3G) çevirerek hem telefonunuzu rahatlatın hemde batarya süresini uzatın.
 


0MG90

0MG90

Üye
Bende 1 Nisan'dan beri LTE seçili şarj sorunu yaratmadı
 
byAndroid

byAndroid

Üye
Ben 3g de kullanıyorum ama 4.5 ile çok farketmiyor gibi. Zaten turkcell deyken 4.5 ı çok rahat görürken türk Telekom da o yazıyı göremedik

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Ben 3g de kullanıyorum ama 4.5 ile çok farketmiyor gibi. Zaten turkcell deyken 4.5 ı çok rahat görürken türk Telekom da o yazıyı göremedik

MI 4LTE cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bende vodofonede göremez iken türk Telekom da gördüm ilginç ve hızını da beğendim bu kadar beklemiyordum bulunduğum alanlarda 25 mps download 10 mb uplpads yapıp bana da yeter

SM-G920F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
  • Beğen
Tepkiler: byAndroid
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
Bulunduğum yerde 4.5 g yok. O zaman 3G'ye mi alayım telefonumu ?


iPhone 6 İle Gönderildi
 


Üst Alt