kadikoy
Üye
4.5G Kapatarak batarya ömrünü uzatın
Malum 4.5g heryerde çekmiyor,Telefonunuzda 4.5g ye bağlanmaya çalışırken aşırı güç sarfediyor ve bataryanız süresinden önce tükeniyor.Kolayı çekmediği yerlerde şebeke moduna girerek;
LTE/WCDMA/GSM(4.5G) yi WCDMA/GSM (3G) çevirerek hem telefonunuzu rahatlatın hemde batarya süresini uzatın.
LTE/WCDMA/GSM(4.5G) yi WCDMA/GSM (3G) çevirerek hem telefonunuzu rahatlatın hemde batarya süresini uzatın.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
