furyzer0
Üye
Her yıl yazıyorum bir kaç defa.
Pekii kutucuklar kalkacak mı.![]()
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kutucklar windows mobile ı yapan ana etken

Sent from mTalk using lumia950
Her yıl yazıyorum bir kaç defa.
Pekii kutucuklar kalkacak mı.![]()
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Bence düşüşe sebep olan ana etken tek umudum kalkması kalktığı gün alacamKutucklar windows mobile ı yapan ana etken
Sent from mTalk using lumia950
bizde bu kutucuklar için kullanıyoruz kalkmaması daha iyiBence düşüşe sebep olan ana etken tek umudum kalkması kalktığı gün alacam
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kesinlikle kutucuklar kalmalı,çok şık ve kullanışlılar.bizde bu kutucuklar için kullanıyoruz kalkmaması daha iyi
Kalkarsa diğerlerinden farkı kalmaz. Bende dahil çoğu kişi kutucuklar için kullanıyor.Bence düşüşe sebep olan ana etken tek umudum kalkması kalktığı gün alacam
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bu windowsu anlamamış kişilerdir bence çok güzel kullanışlı tek eksik yönü bence kutucuklarda uygulamayı yönetememe widget gibi örneğin müzik çalara girmeden kutucuk üzerinden şarkı değiştirememe gibi onun harici çok güzel benceAma kime dedim ise sevmiyorum cevabı alıyorum acaba bölgesel bir algı mı
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bu windowsu anlamamış kişilerdir bence çok güzel kullanışlı tek eksik yönü bence kutucuklarda uygulamayı yönetememe widget gibi örneğin müzik çalara girmeden kutucuk üzerinden şarkı değiştirememe gibi onun harici çok güzel bence
Ama kime dedim ise sevmiyorum cevabı alıyorum acaba bölgesel bir algı mı
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kutucuklar iyide biraz daha özelleştirebilir olmalı kenarları yuvarlatabilmeliyiz yada daha Özgür olmalı gelen bir maile kutucuklar üzerinden cevap verebilmeliyiz bunun gibi ozellikler eklenirse kimse kutucuklardan şikayet etmez whatsappa kutucuk üzerinden cevap verdiğinizi düşünsenize güzel olmaz mıHer yıl yazıyorum bir kaç defa.
Pekii kutucuklar kalkacak mı.![]()
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

bende bildirim geliyordu hala geliyor kardeşimBu güncellemede bildirim merkezinden el feneri kaldırılmış.
Mesaj ve whatsapp bildirimleri gelmiyordu, düzelmemiş. Sizde de aynı mı?
Ekranı açmadıkça mesaj geldiğinden haberim olmuyor. Bildirim sesi gelmiyor, titremiyor telefon.bende bildirim geliyordu hala geliyor kardeşim
herhangi bir bildirim gelmeme sorunu yaşamadım sadece pil tasarrufu modunda bildirim kısıtlaladığım uygulamalar hariç ki buda normal olması gereken şeyEkranı açmadıkça mesaj geldiğinden haberim olmuyor. Bildirim sesi gelmiyor, titremiyor telefon.

Yapı 10586.xxx sürüm numarası ile gelen güncellemelerde yenilik olmaz. Bunlar genel olarak hata gidermeleri ve performans iyileştirmeleri içeren güncellemeler.Arkadaşlar ;
Bu güncellemede pek bir değişiklik göremedim. Tam olarak neler değişti ..?
Boşuna uğraşma yine soracaklar yine bu güncellemeler gereksiz yenilik getirmiyor diye ağlayanlar olacakYapı 10586.xxx sürüm numarası ile gelen güncellemelerde yenilik olmaz. Bunlar genel olarak hata gidermeleri ve performans iyileştirmeleri içeren güncellemeler.
Bir hafta on gün bu sistemi kullanan adam bir daha uygulama listesini açmıyor ki. Zaten canlı karolar bunun için var. Sık Kullandığın uygulamaları başlat ekranına sabitle. Kilidi açtığında aradığın her şey elinin altında.Bari şunu yazayım.
Uygulama listesi Tarzan halatı gibi inşallah o değişir. In in yoruyor.
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Harflerden hızlıca atlayabilirsin kardeş ayrıca çok kullandığını başlaya ekleBari şunu yazayım.
Uygulama listesi Tarzan halatı gibi inşallah o değişir. In in yoruyor.
m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
