Windows 10 Mobile Güncellemesi Başladı (10.0.15254.603)[14/01/2020]

Sponsorlu Bağlantılar

furyzer0

furyzer0

Üye
Her yıl yazıyorum bir kaç defa.
Pekii kutucuklar kalkacak mı. :)

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Kutucklar windows mobile ı yapan ana etken :)

Sent from mTalk using lumia950
 
  • Beğen
Tepkiler: bozkirdangelen


hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Kutucklar windows mobile ı yapan ana etken :)

Sent from mTalk using lumia950
Bence düşüşe sebep olan ana etken tek umudum kalkması kalktığı gün alacam

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ali_KRKY

Üye
Bence düşüşe sebep olan ana etken tek umudum kalkması kalktığı gün alacam

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bizde bu kutucuklar için kullanıyoruz kalkmaması daha iyi
 
Sensation

Sensation

Emekli Yönetici
    Konu Sahibi
Bence düşüşe sebep olan ana etken tek umudum kalkması kalktığı gün alacam

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kalkarsa diğerlerinden farkı kalmaz. Bende dahil çoğu kişi kutucuklar için kullanıyor.
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Ama kime dedim ise sevmiyorum cevabı alıyorum acaba bölgesel bir algı mı

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Ali_KRKY

Üye
Ama kime dedim ise sevmiyorum cevabı alıyorum acaba bölgesel bir algı mı

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
bu windowsu anlamamış kişilerdir bence çok güzel kullanışlı tek eksik yönü bence kutucuklarda uygulamayı yönetememe widget gibi örneğin müzik çalara girmeden kutucuk üzerinden şarkı değiştirememe gibi onun harici çok güzel bence
 
furyzer0

furyzer0

Üye
bu windowsu anlamamış kişilerdir bence çok güzel kullanışlı tek eksik yönü bence kutucuklarda uygulamayı yönetememe widget gibi örneğin müzik çalara girmeden kutucuk üzerinden şarkı değiştirememe gibi onun harici çok güzel bence

Redstone 2 de gelmesi planlanıyor

Sent from mTalk using lumia950
 
furyzer0

furyzer0

Üye
Ama kime dedim ise sevmiyorum cevabı alıyorum acaba bölgesel bir algı mı

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

İnsanlar kafa yormak istemiyor başta çok karışık geliyor bçoğuna

Sent from mTalk using lumia950
 

byburkay

Üye
Her yıl yazıyorum bir kaç defa.
Pekii kutucuklar kalkacak mı. :)

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kutucuklar iyide biraz daha özelleştirebilir olmalı kenarları yuvarlatabilmeliyiz yada daha Özgür olmalı gelen bir maile kutucuklar üzerinden cevap verebilmeliyiz bunun gibi ozellikler eklenirse kimse kutucuklardan şikayet etmez whatsappa kutucuk üzerinden cevap verdiğinizi düşünsenize güzel olmaz mı :)

Send to from Windows 10 Mobile
 
cemil baba

cemil baba

Üye
Bu güncellemede bildirim merkezinden el feneri kaldırılmış.

Mesaj ve whatsapp bildirimleri gelmiyordu, düzelmemiş. Sizde de aynı mı?
 
pissed26

pissed26

Üye
Krnl386

Krnl386

Üye
Arkadaşlar ;
Bu güncellemede pek bir değişiklik göremedim. Tam olarak neler değişti ..?
 

Ali_KRKY

Üye
Ekranı açmadıkça mesaj geldiğinden haberim olmuyor. Bildirim sesi gelmiyor, titremiyor telefon.
herhangi bir bildirim gelmeme sorunu yaşamadım sadece pil tasarrufu modunda bildirim kısıtlaladığım uygulamalar hariç ki buda normal olması gereken şey :)
 
  • Beğen
Tepkiler: volumezoom
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Arkadaşlar ;
Bu güncellemede pek bir değişiklik göremedim. Tam olarak neler değişti ..?
Yapı 10586.xxx sürüm numarası ile gelen güncellemelerde yenilik olmaz. Bunlar genel olarak hata gidermeleri ve performans iyileştirmeleri içeren güncellemeler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Krnl386
furyzer0

furyzer0

Üye
Yapı 10586.xxx sürüm numarası ile gelen güncellemelerde yenilik olmaz. Bunlar genel olarak hata gidermeleri ve performans iyileştirmeleri içeren güncellemeler.
Boşuna uğraşma yine soracaklar yine bu güncellemeler gereksiz yenilik getirmiyor diye ağlayanlar olacak

Sent from mTalk using lumia950
 
hasan3472ty

hasan3472ty

Üye
Bari şunu yazayım.
Uygulama listesi Tarzan halatı gibi inşallah o değişir. In in yoruyor.

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
papakudioflu

papakudioflu

Emekli Yönetici
Bari şunu yazayım.
Uygulama listesi Tarzan halatı gibi inşallah o değişir. In in yoruyor.

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Bir hafta on gün bu sistemi kullanan adam bir daha uygulama listesini açmıyor ki. Zaten canlı karolar bunun için var. Sık Kullandığın uygulamaları başlat ekranına sabitle. Kilidi açtığında aradığın her şey elinin altında.
Uygulama listesine de aşağı yukarı kaydırmak yerine listedeki harflerden bitanesine dokun, gitmek istediğin uygulamanın baş harfini tıkla direk ilgili uygulamadasın. Veya üstteki arama bölümünü de kullanabilirsin.
 
  • Beğen
Tepkiler: lumiacı, bozkirdangelen, cemil baba ve 2 diğerleri
furyzer0

furyzer0

Üye
Bari şunu yazayım.
Uygulama listesi Tarzan halatı gibi inşallah o değişir. In in yoruyor.

m2 note cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Harflerden hızlıca atlayabilirsin kardeş ayrıca çok kullandığını başlaya ekle

Sent from mTalk using lumia950
 
  • Beğen
Tepkiler: lumiacı


Üst Alt