mustafaulukus
Üye
Cep Telefonu
uzun zamandır takip ettiğim bir konuyu siz arkadaşlarımla paylaşmak istiyorum.
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
belirli bir süreden sonra düşse de apple firmasına ait ürünler bir türlü düşmek bilmiyor. aşağı yukarı aynı özelliklerdeki ürünlere de bu kadar fazla para vermek açıkçası beni biraz düşündürdü.
Arabaya 11 Milyara Aldık 2001 Kartal Şimdi 13 15 Milyardan Gidiyor 
