Baydırman
Moderator
tayvan malı. tayvan malı derken tayvana mal demedim yanlış anlaşılma olmasın. htc tayvan malı bak yine mal dedim.haha ne alem adamsın ya
Knk Ne konuşak
HTC NE Malı

tayvan malı. tayvan malı derken tayvana mal demedim yanlış anlaşılma olmasın. htc tayvan malı bak yine mal dedim.haha ne alem adamsın ya
Knk Ne konuşak
HTC NE Malı

Hayırlı olsun güzel haberlerde inşallah şükür senden naberBeyler yeni telefonum nasıl ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu arada Araba bizim
@PrisonerMacTavish kardeş bu konuyu önceden açmıştım Sen Burda iyi muhabbet olur yazmışın önceki konuya Burda muhabbet edebilirsinnaber
Var ama ayna montalıycam onlafazla dübeli olan var mı?

Var ama ayna montalıycam onla![]()

Naber :anlaş
İyidir senden naberNaber :anlaş

Dübeli vermedin aynayı montalayamadım. Kürdan varsa kürdan ver bari.iyüyim napıyon konuşak beya
sürekli telefon mu alıyorsun sensus tm konu kapandıNapak Bu arada LG G4c aldım

doğrudursürekli telefon mu alıyorsun sen![]()
değirmenin suyu nereden geliyor?doğrudur

şaka hepsi yalan tek nokiam vardeğirmenin suyu nereden geliyor?![]()

şakalandım o zamanşaka hepsi yalan tek nokiam var![]()

