Hayırlı olsun dostum.Beyler yeni telefonum nasıl ?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
bu arada Araba bizim
@PrisonerMacTavish kardeş bu konuyu önceden açmıştım Sen Burda iyi muhabbet olur yazmışın önceki konuya Burda muhabbet edebilirsinnaber
Kendine yan hesap mı açtın?Hayırlı olsun dostum.
Nereden çıkardın bunu? hayır tabiki.Kendine yan hesap mı açtın?
TamamNereden çıkardın bunu? hayır tabiki.
Ok bySana tamam.
Hayırlı olsun dostum.

İyiyim sen nasılsın?Naber İyimisin konuşak gel biraz![]()
bu kadar mı?
Medyaları görüntülemek için kayıt olmalısınız

aynayı montalıyorumnapıyon
haha ne alem adamsın yaaynayı montalıyorum

