Haber Nokia C1 ne zaman Çıkacak

Sponsorlu Bağlantılar

JustWatch34

JustWatch34

Üye
    Konu Sahibi
Nokia C1 ne zaman Çıkacak
Android'li Nokia C1 Nasıl Olacak?
Nokia'nın 2016 yılında tanıtması beklenen Nokia C1 modeline ait
görüntüler yayınlandı. İşte Android işletim sistemi ile gelecek
olan Nokia C1 özellikleri ve görüntüleri.



Telefon pazarının güçlü isimlerinden biri olan Nokia, Symbian ısrarı sonucunda çağa ayak uyduramadı ve geçtiğimiz yıllarda telefon
bölümü Microsoft tarafından satın alınmıştı. Hatasını geç de olsa fark eden Nokia, Android işletim sistemine sahip Nokia N1 tableti ile bu yılın başında karşımıza çıkmıştı. Nokia, hala ayakta olduğunu
göstermek adına şimdi de yeni bir Android telefon duyurmaya hazırlanıyor.

Nokia C1 özellikleri böyle olabilir Nokia C1 modeli hakkında henüz kesinleşmiş bir bilgi bulunmuyor. Ancak ilk gelen bilgiler Nokia C1’in; 5 inç büyüklüğünde 1080P çözünürlüğünde ekran, Intel Atom işlemci ve 2 GB RAM ile geleceği yönündeydi. Android 6.0 Marshmallow güncellemesi ile çıkışını gerçekleştirmesine kesin gözüyle bakılan Nokia C1, 2016 yılında tanıtılacak. Diğer bir sızıntıya göre Nokia C1'in Windows 10 Mobile sürümünün de olacağı yönünde. Ancak bu iddianın diğerlerine göre
çok sönük kaldığını belirtelim. Bakalım Nokia C1 beklenilen ilgiliyi görecek mi?
 


xmustx

xmustx

Üye
Alan illaki olur fantazi niyetine :D
 
xmustx

xmustx

Üye
N9005 ;) bu arada firma göznurumdur,eziklemem
 

Emre

Üye
Cihazın İsimi ve tasarımı henüz belli değil. Slush veya İFA 2016'da duyurulabilir.
 
xmustx

xmustx

Üye
Acaba x serisi gibi mi olacak.Google'dan bağımsız mı olacak
 
JustWatch34

JustWatch34

Üye
    Konu Sahibi
Bence C1 Olcak aynı c6 Symbian gibi C6 Androide kadar gelcek
 
xmustx

xmustx

Üye
Şöyle demek istedim; x,xl diye seriye bağlamışlardı
 
JustWatch34

JustWatch34

Üye
    Konu Sahibi
Evet ama orda Microsoftun Tuzuda vardı ama bu c1 Nokianın
 
emin dayı

emin dayı

Üye
kesin olarak android çıkarırsa iyi olmaya bilir çünkü piyasada tonlarca android li cihaz var yeteri kadar ilgi görmeye bilir umarım farklı bir yazılımla başlar
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Nokia nin şuan çıkması bir fark yaratabilecigini sanmıyorum piyasada
 
___kaptan___

___kaptan___

Üye
Giriş veya orta segmente hitap eden bir cihaz ile gelecek olursa eski kullanıcı kitlesini yavaştan da olsa geri toplayabilir, yani bazı insanlar takıntılıdır vazgeçemez ya onu gibi, ama şöyle bi durum var Nokia X serisindeki gibi olursa Google servisleri vb sıkıntı olursa Nokia son şansını da kaybeder, çıkartacaksa tam destek ile çıkartacak gerekli Google servisleridir vb herşeyi ile çıkarmalı ki şuan ki piyasaya sağlam bir adım atsın :eller: Ayrıca C1 Android ile gelsin ve Nokia bu şekilde sadece android ile devam etsin yoluna ve yine Seri isimler ile çıkarsın telefonlarını, yeni bir işletim sistemi artık kaldırılamaz diye düşünüyorum :bilmm
 
TheLastWarrior

TheLastWarrior

Üye
İntel neyin kafası :hmmm
 
JustWatch34

JustWatch34

Üye
    Konu Sahibi
Giriş veya orta segmente hitap eden bir cihaz ile gelecek olursa eski kullanıcı kitlesini yavaştan da olsa geri toplayabilir, yani bazı insanlar takıntılıdır vazgeçemez ya onu gibi, ama şöyle bi durum var Nokia X serisindeki gibi olursa Google servisleri vb sıkıntı olursa Nokia son şansını da kaybeder, çıkartacaksa tam destek ile çıkartacak gerekli Google servisleridir vb herşeyi ile çıkarmalı ki şuan ki piyasaya sağlam bir adım atsın :eller: Ayrıca C1 Android ile gelsin ve Nokia bu şekilde sadece android ile devam etsin yoluna ve yine Seri isimler ile çıkarsın telefonlarını, yeni bir işletim sistemi artık kaldırılamaz diye düşünüyorum :bilmm
:hmmm
 
0MG90

0MG90

Üye
Snapdragon varken Intel? Birde bunlar çıkarana kadar N çıkar. Kendi halinde devam et Nokia.
 
Dm.Pro

Dm.Pro

Üye
c1 simdi android mi :O
 


Üst Alt