kullandığım cihazlar aşşada imzamda var.. İos kullanmak ayrıcalıktır herkes kullanmazAndroid'den iOS'a geçmek=Attan inip eşeğe binmek![]()

Ios kullanak ayrıcalık derken? Ağır saçmalık buna denir yanlış anlamayında.kullandığım cihazlar aşşada imzamda var.. İos kullanmak ayrıcalıktır herkes kullanmazkullanmadığın bi işletim sistemi hakkında bence boş yorum yapmayalım
konuya gelince 4s işletim sistemi olarak güzel ama g2 donanım olarak üstün sarj ve kücüklük olarak sıkıntı yaşarsın.
en azında 5s almalısın.
sadece mesaj ve arama içinde bu kadar para verecek kadar ennnnn olmadım kusura bakmayın..oh be içimi döktüm 
Valla kardeş apple kullanmadan anlamayazsın.Ios kullanak ayrıcalık derken? Ağır saçmalık buna denir yanlış anlamayında.



İos ve wp işletim sisteminden nefret ettiğim kadar başka işletim sisteminden nefret etmedim, adamlar hangi özgürlükleri kısalım diye ellerinden geleni yapıyorlar. İnsanlar nasıl kullanıyor bunları anlanış değilim ama alanlarda adım gibi eminim mağazadan bir uygulama bile satın almamıştırsadece mesaj ve arama içinde bu kadar para verecek kadar ennnnn olmadım kusura bakmayın..oh be içimi döktüm
![]()
Yaz gardaş neye çekiniyon ?simdi cici arkadasa bi cevap vercem ama neyse
buyur yaz kardeşsimdi cici arkadasa bi cevap vercem ama neyse
Okadar uzun yazmışsın okumadım daha ilk cümlede bitti çünkü malesef 4s kullandım. Ios 6 ve 7 zamaninda ben gorecegimi gordum artisi ve eksis ile herseyini biliyorum benim icin android okadar ve ios okadar da ovulucek bir sistem degil parmaklarini yorucagina yorum yaparken beynini yorsaydin keşkeValla kardeş apple kullanmadan anlamayazsın.
buzamana kadar tüm kullnadım cihazlar aşşada ne sormak istiyosan cevaplıyım sana en iyisi suan apple..
+Güncelleme 4S te bile desteği devam ediyor.Her cihazına koşulsuz veriyor.
+Garantisi süper tüm kullanıclar bundan mutlu gönderdiğin an sıfırı geliyor.(Arkdaşım 4 defa değişim yaptı iphone 6yı)
+İosta kalabalık boş uygulama androide göre pek yok. yeni uygulama geliyorsa ilk iosa geliyor.
+siri var.montumun cebimdeyken herkesi arayıp mesaj göndere biliyorum. google yazacağım şeyleri siriyle halledebiliyorum.
+güvenlik açısından çok güvenli kimse sifremi bilmeden cihazıma erişmiyor. android gibi recoveryden sıfırlma derdi yok.
+samsung lg nin içine koyduğu kullnmasını bilmediğimz gereksiz uygulamalar yok.
+Androidciler bilmez whatsaptan biri mesaj gönderdiğinde gönderen kişi ilk whatsapa kendi nasıl kaydettiyse o isimle gelir rehberdekiyle değil ensevdiğim özellik kimse kimseyi kandıramyor
+kamerası çok iyi çok net iphone 6da kullandım 8 mp kamerası vardı z3 kullandım 21mp kamerası vardı iphone daha net biçekimi var ki 6s söylemiyorum bile şuan kullanıyorum çok iyi fotoğraflar alıyorum.
+parmak iziyle ekranı açmam 1 saniyeden az sürüyo. kasma donma asla yok.
+İosta sürümü değiştirebiliyosun apple kendi sitesinde güncellme vermeden beta veriyor deniyosun. jealbreak yapabiliyosun binevi root.. paralı uyuglamaları parasız indirme gibi pek çok kaçak metot var jealbreak yapmadan
+antutuda 6s birinci
+bazı uygulamlar androidte yok ayrıcalık olarak burda bariz orta
androidte yapıp iosta yapmacağınız şey bluetooth bişey atmak. film video müzik telefona indirmek bunları yapamıyorsunuz iosta. ama herşeyim çözümü var whatsaptan fotoğraf atabiliyorsunuz. müzikleri videoları filmleri turbo dl indirip dinleyebiliyorsunz mp3 çevirebiliyorsnz
- tek şikayet ettiğim ve eleştirilecek yer varsa şarjıdır bu konda herkes eleştirebilir.
4s ile 6s arasında 4 nesil cihaz var bence fazla ön yargılsın. yazdıklarımın tamamını okusan bile bu yargıyı yıkamam 6s eline alıp kullanman gerekO
Okadar uzun yazmışsın okumadım daha ilk cümlede bitti çünkü malesef 4s kullandım. Ios 6 ve 7 zamaninda ben gorecegimi gordum artisi ve eksis ile herseyini biliyorum benim icin android okadar ve ios okadar da ovulucek bir sistem degil parmaklarini yorucagina yorum yaparken beynini yorsaydin keşke
Ek: Biraz okudum ve kesinlikle senin hiç bir şey bilmediğine kanaat getirdim 6s kamerası mı? O da ne G4 le karşılaştıramazsın bile ayrıyeten ıos a kod yazmak daha kolay olduğu için(Bunu söyleyen kod yazan biridir uydurma değil) daha önce çıkar ıosa uygulamalar
[+parmak iziyle ekranı açmam 1 saniyeden az sürüyo. kasma donma asla yok.] Android de 5 dk sürüyodu doğru ve kasıyoda he

G3 ün hatalı olduğunu bilmeyen kaldı mı? Arkadaşta var geçen android 6 kurdum cihazına hala daha kasıyo kronik bir sorunu var o kesin ama g4 te öyle bir sorun yok ve ben çok memnunum. Ios un kasma muhabbetleri ıp 5 e sıçradı yakında 5s te o potaya katılır ama inşallah katılmasın dileyimiz bu tek düze telefona ıos yüklemekle birbirinden farklı binlerce androide(donanım olarak) optimizayon yapmakta zor gibi geliyor bana sence?.
4s ile 6s arasında 4 nesil cihaz var bence fazla ön yargılsın. yazdıklarımın tamamını okusan bile bu yargıyı yıkamam 6s eline alıp kullanman gerek
lg g3 16gb kullandım 1.5 hafta katlanabilidm bataryası olsun donma kasma olsun ısınma derdi olsun zulüm gibiydi hayatımın hatasıydı...
herkesin tercihleri var ben İPHONE6s seçtim bu kararımda mutluyum 7 cıksa alırım.. Lakin g4 kullanıcısın verdiğin paraya üzüldüm açıkçası lg piyasadan çabuk silinen bi telefon zararın fazla olacaktır eminim..
Apple başının çaresine iyi bakıyor az ve öz parçalar kullanarak en iyisini yapıyorlar. Herşeyi düşünüyorlar.G3 ün hatalı olduğunu bilmeyen kaldı mı? Arkadaşta var geçen android 6 kurdum cihazına hala daha kasıyo kronik bir sorunu var o kesin ama g4 te öyle bir sorun yok ve ben çok memnunum. Ios un kasma muhabbetleri ıp 5 e sıçradı yakında 5s te o potaya katılır ama inşallah katılmasın dileyimiz bu tek düze telefona ıos yüklemekle birbirinden farklı binlerce androide(donanım olarak) optimizayon yapmakta zor gibi geliyor bana sence?

