Haber iOS 9.2.1 Yayınlandı!

Sponsorlu Bağlantılar

seco_can_can

seco_can_can

Üye
6s hocam safari ve şarj durumu stabil sayılır memnunum şuan
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal


legolas29

legolas29

Üye
5s kullanıcıları ne diyorsunuz iyi mi güncelleme?.Açıkçası ben artık güncellemek istemiyorum çünkü zırt bırt çıkarıyorlar hem hafıza sorunu oluşturuyor hemde telefonu çöpleştirecekler diye korkuyorum.5s e yüklemeli miyiz?
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
OPYBOBS

OPYBOBS

Üye
iPhone 6 Plus için 9.0.2 sürümünden 9.2.1'e geçtim dün. Takılmalar mevcut fakat fazla rahatsız edici değil. Yatay ekran kullanırsanız biraz daha fazla hissediyorsunuz.
 
0MG90

0MG90

Üye
iOS9'da değilde bu yılki iOS10 güncellemesi ile kasmaya başlar bence 5S.
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
legolas29

legolas29

Üye
iPhone 6 Plus için 9.0.2 sürümünden 9.2.1'e geçtim dün. Takılmalar mevcut fakat fazla rahatsız edici değil. Yatay ekran kullanırsanız biraz daha fazla hissediyorsunuz.
Hocam kasmanın hafif i ağırı yoktur bence. 2400 tl civarı fiyatlı bir telefonda bu oluyorsa bence bu ayıptır.Ben bundan sonra birdaha zaten güncelleme yapmam 5s ime.Bune ya güvenip telefon alıyorum adamlar zırt bırt güncelleme sonra telefon çöp.İphone 6 da bu durum beni ciddi sinirlendirdi şu an :bangin:
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
theeternal

theeternal

Üye
    Konu Sahibi
Hocam kasmanın hafif i ağırı yoktur bence. 2400 tl civarı fiyatlı bir telefonda bu oluyorsa bence bu ayıptır.Ben bundan sonra birdaha zaten güncelleme yapmam 5s ime.Bune ya güvenip telefon alıyorum adamlar zırt bırt güncelleme sonra telefon çöp.İphone 6 da bu durum beni ciddi sinirlendirdi şu an :bangin:
9.2.1 diğer 9 sürümlerinden daha iyi yalnız :D
5s kullanıcıları ne diyorsunuz iyi mi güncelleme?.Açıkçası ben artık güncellemek istemiyorum çünkü zırt bırt çıkarıyorlar hem hafıza sorunu oluşturuyor hemde telefonu çöpleştirecekler diye korkuyorum.5s e yüklemeli miyiz?
İyi iyi
 
  • Beğen
Tepkiler: İp5furkan
iphonedoocu

iphonedoocu

Üye
9.3 beta 2 yükleyin kafanız rahat olsun :) tekefon su gibi akıyor(6s). İp5s kullanıcalarının yorumları da gayet iyi. Bence bi deneyin derim.
 
theeternal

theeternal

Üye
    Konu Sahibi
9.3 beta 2 yükleyin kafanız rahat olsun :) tekefon su gibi akıyor(6s). İp5s kullanıcalarının yorumları da gayet iyi. Bence bi deneyin derim.
9.2.1 9.3 betadan açık ara önde performansta
yani 5s te öyle diğerlerini bilmiyorum ama diğerleride öyledir beta sonuçta o
 
  • Beğen
Tepkiler: İp5furkan
İp5furkan

İp5furkan

Üye
11de başlar diye düşündüm sırada iPhone 5 var :ehe
iPhone 5 için 9.2.1 sürümü alabileceği en son stabil sürümdür kanımca. Ben güncellemeyi düşünmüyorum. Zaten güncellemeden önce karşılaştırma videoları izliyorum gerçekten iPhone 5 9.3 te bildiğiniz 4s kaderi yaşamaya başlıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
iPhone 5 için 9.2.1 sürümü alabileceği en son stabil sürümdür kanımca. Ben güncellemeyi düşünmüyorum. Zaten güncellemeden önce karşılaştırma videoları izliyorum gerçekten iPhone 5 9.3 te bildiğiniz 4s kaderi yaşamaya başlıyor.
Bence de güncelleme sabit bir sürümde kal. Üstüne JB at iOS versiyon isteyen uygulamaları da kullanırsın epey daha götürür.
 
  • Beğen
Tepkiler: İp5furkan ve theeternal
legolas29

legolas29

Üye
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
theeternal

theeternal

Üye
    Konu Sahibi
Hocam sizin sürüm nedir benim ki 9.2 9.2.1 e güncelleyeim mi?
hocam korkmayın ya 9.2.1 daha hızlı uygulama açılışları falan 9 dan 10 a 11e geçmiyoruzki sorun olmaz internetten kıyaslama videolarına bakın
 
  • Beğen
Tepkiler: İp5furkan
IchigoKurosaki

IchigoKurosaki

Üye
  • Beğen
Tepkiler: theeternal
hajkhanx33

hajkhanx33

Üye
iPhone 5 için 9.2.1 sürümü alabileceği en son stabil sürümdür kanımca. Ben güncellemeyi düşünmüyorum. Zaten güncellemeden önce karşılaştırma videoları izliyorum gerçekten iPhone 5 9.3 te bildiğiniz 4s kaderi yaşamaya başlıyor.
haha kardeşim nabtın guldurdun bence5 10uda yer sonra guıncellemeyı kesmelısınız 5s ise 6yla aynı donanımlara sahıp nerdeyse onun için 6 nreye kadar yerse 5s te oraya kadar gıder
 
İp5furkan

İp5furkan

Üye
haha kardeşim nabtın guldurdun bence5 10uda yer sonra guıncellemeyı kesmelısınız 5s ise 6yla aynı donanımlara sahıp nerdeyse onun için 6 nreye kadar yerse 5s te oraya kadar gıder
10 u yer onu bende biliyorum. Kasmaya başlayacak. Gerek yok. İki üç aya 6s p alacağım Allah nasip ederse o zaman iOSun verdiği bütün sürümleri kuracağım
 
  • Beğen
Tepkiler: hajkhanx33 ve theeternal


Üst Alt