Hocam kasmanın hafif i ağırı yoktur bence. 2400 tl civarı fiyatlı bir telefonda bu oluyorsa bence bu ayıptır.Ben bundan sonra birdaha zaten güncelleme yapmam 5s ime.Bune ya güvenip telefon alıyorum adamlar zırt bırt güncelleme sonra telefon çöp.İphone 6 da bu durum beni ciddi sinirlendirdi şu aniPhone 6 Plus için 9.0.2 sürümünden 9.2.1'e geçtim dün. Takılmalar mevcut fakat fazla rahatsız edici değil. Yatay ekran kullanırsanız biraz daha fazla hissediyorsunuz.

9.2.1 diğer 9 sürümlerinden daha iyi yalnızHocam kasmanın hafif i ağırı yoktur bence. 2400 tl civarı fiyatlı bir telefonda bu oluyorsa bence bu ayıptır.Ben bundan sonra birdaha zaten güncelleme yapmam 5s ime.Bune ya güvenip telefon alıyorum adamlar zırt bırt güncelleme sonra telefon çöp.İphone 6 da bu durum beni ciddi sinirlendirdi şu an![]()

İyi iyi5s kullanıcıları ne diyorsunuz iyi mi güncelleme?.Açıkçası ben artık güncellemek istemiyorum çünkü zırt bırt çıkarıyorlar hem hafıza sorunu oluşturuyor hemde telefonu çöpleştirecekler diye korkuyorum.5s e yüklemeli miyiz?
9.2.1 9.3 betadan açık ara önde performansta9.3 beta 2 yükleyin kafanız rahat olsuntekefon su gibi akıyor(6s). İp5s kullanıcalarının yorumları da gayet iyi. Bence bi deneyin derim.
11de başlar diye düşündüm sırada iPhone 5 variOS9'da değilde bu yılki iOS10 güncellemesi ile kasmaya başlar bence 5S.

iPhone 5 için 9.2.1 sürümü alabileceği en son stabil sürümdür kanımca. Ben güncellemeyi düşünmüyorum. Zaten güncellemeden önce karşılaştırma videoları izliyorum gerçekten iPhone 5 9.3 te bildiğiniz 4s kaderi yaşamaya başlıyor.11de başlar diye düşündüm sırada iPhone 5 var![]()
Bence de güncelleme sabit bir sürümde kal. Üstüne JB at iOS versiyon isteyen uygulamaları da kullanırsın epey daha götürür.iPhone 5 için 9.2.1 sürümü alabileceği en son stabil sürümdür kanımca. Ben güncellemeyi düşünmüyorum. Zaten güncellemeden önce karşılaştırma videoları izliyorum gerçekten iPhone 5 9.3 te bildiğiniz 4s kaderi yaşamaya başlıyor.
Hocam sizin sürüm nedir benim ki 9.2 9.2.1 e güncelleyeim mi?Bence de güncelleme sabit bir sürümde kal. Üstüne JB at iOS versiyon isteyen uygulamaları da kullanırsın epey daha götürür.
hocam korkmayın ya 9.2.1 daha hızlı uygulama açılışları falan 9 dan 10 a 11e geçmiyoruzki sorun olmaz internetten kıyaslama videolarına bakınHocam sizin sürüm nedir benim ki 9.2 9.2.1 e güncelleyeim mi?
Bende 5S 9.0.2 6S 9.2de. Güncelleşmemekte fayda var 9.2.1 de gözle görünür pek fark yoktur kanımca.Hocam sizin sürüm nedir benim ki 9.2 9.2.1 e güncelleyeim mi?
haha kardeşim nabtın guldurdun bence5 10uda yer sonra guıncellemeyı kesmelısınız 5s ise 6yla aynı donanımlara sahıp nerdeyse onun için 6 nreye kadar yerse 5s te oraya kadar gıderiPhone 5 için 9.2.1 sürümü alabileceği en son stabil sürümdür kanımca. Ben güncellemeyi düşünmüyorum. Zaten güncellemeden önce karşılaştırma videoları izliyorum gerçekten iPhone 5 9.3 te bildiğiniz 4s kaderi yaşamaya başlıyor.
10 u yer onu bende biliyorum. Kasmaya başlayacak. Gerek yok. İki üç aya 6s p alacağım Allah nasip ederse o zaman iOSun verdiği bütün sürümleri kuracağımhaha kardeşim nabtın guldurdun bence5 10uda yer sonra guıncellemeyı kesmelısınız 5s ise 6yla aynı donanımlara sahıp nerdeyse onun için 6 nreye kadar yerse 5s te oraya kadar gıder
