artık 8 hazirana ayarlarsınnn....çok teşekkür ederim arkadaşlar
size pasta ikram etmek isterdim ama sanal alemde imkansız![]()

sakın profilimde görmüş olmayasınn....nasıl bildim ama![]()

ha ondan diyorsun yaniii...yok len
burcunun başak oldugunu hatırlıyorum
başakta eylül oluyor genelde![]()



Neslein Doğum günün Kutlu olsun..Sağlıklı sıhhatli bi ömür dilerim..
doğum günün kutlu olsun neslein, sevdiğinle elele nice mutlu senelere...

artık 8 hazirana ayarlarsınnn....![]()

