Faturasız / Faturalı Vodafone 4.5G SIM Kart Kampanyası

Sponsorlu Bağlantılar

phasan

phasan

Üye
Benim hattım turkcell olduğu için ücretsiz değişim yaptım ve 1 gb internet aldım. Eşimin telefonu 4G destekli olmamasına rağmen hattı kendi 4g uyumlu telefonuma takarak ona da 1g ücretsiz internet aldım. Turkcell kalitesi. Vodafone ise 1 ay aynı cihazı kullanacaksın diye koşul getirmiş.
Avea ve vodafonda malesef oyle
 


tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Zaten cogu 2009 alınan sim kartları yurt dışına gore 4g uyumludur uzerinden 3g yazanların hepsi uyumlu
Hayır değildir. LTE teknolojisi Türkiye'de yokken neden sim kartını dağıtsın firma. Dediğiniz gibi bile olsa ne diye ücretsiz değişim kampanyası yapsın vodafone. Hatalı bilgi vermeyelim. Türkiyede 3 operatör için de LTE uyumlu sim kart ve telefon uyumlu olması gerekiyor 4.5G kullanabilmek için
 
phasan

phasan

Üye
Hayır değildir. LTE teknolojisi Türkiye'de yokken neden sim kartını dağıtsın firma. Dediğiniz gibi bile olsa ne diye ücretsiz değişim kampanyası yapsın vodafone. Hatalı bilgi vermeyelim. Türkiyede 3 operatör için de LTE uyumlu sim kart ve telefon uyumlu olması gerekiyor 4.5G kullanabilmek için
Vodafone bayısine gidip sorabilirsiniz yanlış bilgi vermiyoruz
 
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Yanlız biz müşterilerin uyanık olması gerekiyor. Bazı bölgelerde bayiler ücret isteyebiliyor. O anda bayi görevlisine ücretsiz değişim kampanyası olduğunu göstermeliyiz. Daha da inat ederse vodafone müşteri hizmetlerine durumu bildirmeliyiz. O da çare olmadı sikayetvar.com a yazmalıyız. Benden ücret isteyen bayi oldu.
 
phasan

phasan

Üye
Yanlız biz müşterilerin uyanık olması gerekiyor. Bazı bölgelerde bayiler ücret isteyebiliyor. O anda bayi görevlisine ücretsiz değişim kampanyası olduğunu göstermeliyiz. Daha da inat ederse vodafone müşteri hizmetlerine durumu bildirmeliyiz. O da çare olmadı sikayetvar.com a yazmalıyız. Benden ücret isteyen bayi oldu.
Benden de istedi almadan o bayiden cıktım

 
Yönetici tarafından düzenlendi:
tksharmely

tksharmely

Emekli Yönetici
Vodafone bayısine gidip sorabilirsiniz yanlış bilgi vermiyoruz
Bayiler ne kadar doğru biliyor ki? Uyumlu mu uyumsuz mu öğrenmek kolay mesaj atıp sorgulamak ve sim kartın değişmesi gerektiğini görmek. Eski sim kart ile mesaj gönderip uyumlu olduğunu yazan mesajın resmini paylaşır mısınız?
 
phasan

phasan

Üye
Bayiler ne kadar doğru biliyor ki? Uyumlu mu uyumsuz mu öğrenmek kolay mesaj atıp sorgulamak ve sim kartın değişmesi gerektiğini görmek. Eski sim kart ile mesaj gönderip uyumlu olduğunu yazan mesajın resmini paylaşır mısınız?
Bazı bayiler tecrübeli ise internetten de bakabiliyor
 

freefloat

Üye
Vodafone a geceli bir ay oldu.bana verdikleri sim kartta 3g yaziyor.calisana sordum 4.5 uyumlumu diye evet uyumlu dedi.dedimki nisanda uyumsuz oldugu cikarsa gelirim dedim.sonra vodafonun int. sayfasindan baktim ordada 3g yazan sim kartlari 4.5g ile uyumludur yaziyor
 
phasan

phasan

Üye
Vodafone a geceli bir ay oldu.bana verdikleri sim kartta 3g yaziyor.calisana sordum 4.5 uyumlumu diye evet uyumlu dedi.dedimki nisanda uyumsuz oldugu cikarsa gelirim dedim.sonra vodafonun int. sayfasindan baktim ordada 3g yazan sim kartlari 4.5g ile uyumludur yaziyor
3g yazanlar uyumlu
 
  • Beğen
Tepkiler: freefloat
Dr.Watson

Dr.Watson

Üye
Turkcelle gec kafaniz rahat olsun
 
interka

interka

Üye
benim sim kart uyumluymuş 5 ay once aveadan taşımıştım
 


Üst Alt