SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Bir sebebi yok genelde öyle oluyor ben de o yüzden öyle dedim istersen bootloader'ı flashla şimdi telefon açılacak mı bak.
Telefona zararı mı olur acaba diye düşündüm en sona bırakılma sebebi:-)
 


furkanhoca55

Üye
Kılıf sorununu nasıl çözdünuz arkadaşlar.s wiew almıştım ama kaba gösterdiği için cikarttim. Bana sadece çerçeveyi saracak ince bir kılıf lazım?
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Kılıf sorununu nasıl çözdünuz arkadaşlar.s wiew almıştım ama kaba gösterdiği için cikarttim. Bana sadece çerçeveyi saracak ince bir kılıf lazım?
Ben bunu kullanıyorum gayet sağlam ve gerçekten koruyor cihazı.Bir bak istersen.
 

furkanhoca55

Üye
Güzelmiş gerçekten.
 
  • Beğen
Tepkiler: Joker

T.serdar

Üye
Erobot romunu kurarken hicbi wipe ialemi yapmadan direk kur o aromasinda zaten super full wipe yapiyor romu kurmadan once hicbir sikinti cikmiyor bastan diyim
 

T.serdar

Üye
Wipe seçeneklerinde sd kart ismi geçiyordu sd kartı silmesinden korktum yapmadım:-)
Sen romu kurmaya baslarken hicbisi yapma direk romu kur kendi icinde wipeleri rom yapiyor bende oyle yaptiydim telefon acilmadi.
 

T.serdar

Üye
Linkini vereceğim konuda açıklama ve indirme linkleri mevcut.

Bu da temanın linki.
Tesekkur ederim metot 1 ve 2 olarak kurulumlar ayrilmista hicbisi anlamadim sen sesli bi video cekebilirmisin ya screen recording den felan
 
FK5896

FK5896

Üye
arkadaşlar dün farkına vardım hiçbir sensör çalışmıyor. ne yapabilirim? fab. ayarlarına geri döndüm düzelmedi.
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
Tesekkur ederim metot 1 ve 2 olarak kurulumlar ayrilmista hicbisi anlamadim sen sesli bi video cekebilirmisin ya screen recording den felan
İlk seçenek base olarak alınan temaları tema mağazasından indirip recoveryden zip olarak kurmak.Bu eski temalar için geçerli şuan konunun sahibi temaları güncelliyor ve apk olarak sunuyor.İkinci seçenek ise apk olarak kurup disable service uygulamasından temaları deaktif etmek.Böylece 5 dk sonra orijinal temaya dönüş yapmayacak.Bu arada apk olarak kurulan temalar tek bir apk olduğu için öteki dosyaları kurması zaman alıyor 1 2 dk içinde kuruluyor ve temalar bölümünden seçilebiliyor.Temayi aktif ettikten sonra bu dediğim deaktif etme işlemini yapmanız lazım.
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
Joker

Joker

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
Joker

Joker

Emekli Yönetici
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
FK5896

FK5896

Üye
E nerden vardın bu kanıya?Sensörleri kapatmış olabilirsin ayarlardan bir bak dostum
sensörler açık dostum *#0*# den sensörlere baktığımda fail yazıyor. servis yolu göründü galiba.
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
sensörler açık dostum *#0*# den sensörlere baktığımda fail yazıyor. servis yolu göründü galiba.
Yazılımsal bir sorun değil gibi.Dediğin gibi sen bir servise sor dostum.Root bile olmayan telefonda yazılımsal olarak çok bişey yapamazsın.Büyük ihtimalle donanımsal bir sorun.
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
FK5896

FK5896

Üye
Yazılımsal bir sorun değil gibi.Dediğin gibi sen bir servise sor dostum.Root bile olmayan telefonda yazılımsal olarak çok bişey yapamazsın.Büyük ihtimalle donanımsal bir sorun.
yardımın için çok teşekkür ederim dostum. cihaz ithalat garantili, bu yüzden iyice pert edip gönderirler diye korkuyorum.. eğer memnun kalmazsam telefondan soğuyabilirim. neden böyle yaptığını da anlayamadım. herkes çok beğenip modelini soruyordu nazar değdi sanırsam..
 
Joker

Joker

Emekli Yönetici
yardımın için çok teşekkür ederim dostum. cihaz ithalat garantili, bu yüzden iyice pert edip gönderirler diye korkuyorum.. eğer memnun kalmazsam telefondan soğuyabilirim. neden böyle yaptığını da anlayamadım. herkes çok beğenip modelini soruyordu nazar değdi sanırsam..
Estağfurullah ne demek.Umarım yazılımsal çıkar da kolay halledilir sorun.Dediğin gibidir belki de.Geçmiş olsun dostum.
 
  • Beğen
Tepkiler: FK5896
androtik12

androtik12

Üye
Arkadaşlar erobot rom yüklicem ama wifi hızı düşük diyorlar doğru mu? Bide twrp ile yedek aldığımda uygulamaları roma mı taşıyor yoksa stoc roma gerimi dönüyor?
 

cemexe

Üye
Arkadaşlar merhaba , konu ile ilgiili bilgisi olan arkadaşlardan yardım rica ediyorum ;

Kanada dan gelen SM-N910W8 model note 4 sahibiyim, telefona turkce rom yüklemek istiyorum . Bu model cihazlara farklı ROM yüklemek için neler yapmam gerekiyor?

Teşekkürler.
 


Üst Alt