Deneyip göreceğiz![]()
Allah tan indirmeye bisey olmadı 
![]()
çok güzel olmuş da eğlence bölümünde ne var acaba![]()

Gazete ve kitaplar iOS cular bilmez![]()
ben apple sevmiyorum zaten
(ama şuan 5 tane apple cihazım var çakdırma
) 

ben apple sevmiyorum zaten
(ama şuan 5 tane apple cihazım var çakdırma
)
eğlence kitaplar ve gazetenin üstünde duruyor ama
gereksiz olmuş dediğin gibiyse![]()

tamamda eğlence diye sekme gelmiş üstteki ss de kenarda zaten var boşu boşuna olmuş oAga sadece tasarım değişti başka bir şey yok![]()


![]()
çok güzel olmuş da eğlence bölümünde ne var acaba![]()
Gazete ve kitaplar iOS cular bilmez![]()
edit: uygulamalar ve oyunlar eğlence olmuyor gazete ve kitap eğlence oluyor![]()
![]()

okumaya değil yazmaya geldik (2 türlüdeSana okumayı ogretemedik hala![]()
) 
okumaya değil yazmaya geldik (2 türlüde)
![]()

Okumadan yazdığın için oluyo bunlar hep![]()


ben onumu diyorumAçık olan fazla admin yok raad ol![]()
![]()
konu kirleniyor
(çok şey
)ben onumu diyorumkonu kirleniyor
yoksa admin olsa ne değişir![]()
(çok şey
![]()
)
adminlerimiz gelince ne olduğunu gorucen yakında ya neyse... 
tamam adiyöKonu yeterince kirlendi senle ben aynı konuya girmeyelimadminlerimiz gelince ne olduğunu gorucen yakında ya neyse...
![]()

tamam adiyö![]()
![]()
çok güzel olmuş da eğlence bölümünde ne var acaba![]()
Eğlence bölümü üçüncü resimde var.
