O Desteği Kesti Açılmıyor Artıkskype var
aynen ama watsapp sureklı gunceleme gelıyor ama belkı arama ozlı. Gelir inşallahO Desteği Kesti Açılmıyor Artık
hade beaynen ama watsapp sureklı gunceleme gelıyor ama belkı arama ozlı. Gelir inşallah
ben de bilmiyorum ama symbian için nasil facebook mesenger a girebileceginı anlatıcagım kolay ve basit şekıldeWhatsapp'a gelmez sanırım. Gereken internet aktarım hızı yetersizmiş.
ben gırme yontemıni anlatacam ve arama yapıp yapilmadıgını konuda belırtıcemsybian dam girdim facebook mesenger dan konuşma yapabilirmiyim
girme yontemi bu program degilmessenger mi o nasıl olacak Hasand :/
program yok sadece mesenger girme yontemiyok öyle bir program![]()
mesengere girme yontem bu sadeceNokia 500 den bahsediyoruz.Ön kamera konusuna dikkatinizi çekerim![]()
messengerde sesli arama mı var hasangirme yontemi bu program degil
program yok sadece mesenger girme yontemi
onu konuyu açınca söyluyecem dostummessengerde sesli arama mı var hasan
devlet sırrımıonu konuyu açınca söyluyecem dostum

