Tapatalk 5.2.8(Güncellendi 15.10.2015)

Sponsorlu Bağlantılar

Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Tapatalk 5.2.8(Güncellendi 15.10.2015)
Tapatalk, Android cihazlar için geliştirilmiş forum uygulamasıdır. Uygulama ile forum sitelerini hızlı bir şekilde gezebilirsiniz.
yenilikler

*Yeni Bağımsız RSS ve Wordpress site desteği.

*Herhangi bir sistem bildirimi ve Feed ekranında takipten çıkarma özelliği kazandırıldı.

*Tapatalk kullanıcı adı veya Profil fotoğrafı değıştirebilme yeteneği kazandı.

*Tartışma kartı boyut ayarları için yeni fontlar .

yenilikler listesi için @kaankulahli arkadaşa teşekkürler


İNDİRME LİNKİ





İçeriği görebilmek için Giriş yap veya üye ol.

 
Son düzenleme:
  • Beğen
Tepkiler: kaankulahli ve Mesut Aktaş


Mesut Aktaş

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
Teşekkürler.
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan
Rygebin

Rygebin

Üye
Teşekkürler , yenilikler eklenirse daha iyi olabilir .
 
Rygebin

Rygebin

Üye
yazın ekleriz tabi
Yeni Bağımsız RSS ve Wordpress site desteği.

Herhangi bir sistem bildirimi ve Feed ekranında takipten çıkarma özelliği kazandırıldı.

Tapatalk kullanıcı adı veya Profil fotoğrafı değıştirebilme yeteneği kazandı.

Tartışma kartı boyut ayarları için yeni fontlar .
 
  • Beğen
Tepkiler: Ferzan
Rygebin

Rygebin

Üye
Tapatalk, Android cihazlar için geliştirilmiş forum uygulamasıdır. Uygulama ile forum sitelerini hızlı bir şekilde gezebilirsiniz.
yenilikler

*Yeni Bağımsız RSS ve Wordpress site desteği.

*Herhangi bir sistem bildirimi ve Feed ekranında takipten çıkarma özelliği kazandırıldı.

*Tapatalk kullanıcı adı veya Profil fotoğrafı değıştirebilme yeteneği kazandı.

*Tartışma kartı boyut ayarları için yeni fontlar .

yenilikler listesi için @kaankulahli arkadaşa teşekkürler

Rica ederim hocam , ne demek :D.
 

SheerenaT

Üye
Teşekkürler
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Güle güle kullanın
 
  • Beğen
Tepkiler: kaankulahli
ÜÇÜNCÜ_SAHIŞ

ÜÇÜNCÜ_SAHIŞ

Üye
Peki arkadaşlar bişi sorcam ben symbianda uzun süre takıldı opera miniden giriyodum maxicape ve smileyler görünüyordu fakat androike geçince tapatalk indirdim :kop1: yazınca smiley değil yazı ćıkıyo bktım artık
 
ÜÇÜNCÜ_SAHIŞ

ÜÇÜNCÜ_SAHIŞ

Üye
[emoji1]
 
ÜÇÜNCÜ_SAHIŞ

ÜÇÜNCÜ_SAHIŞ

Üye
Kendi smileylerini atabiliyom tapatalkın
 
ÜÇÜNCÜ_SAHIŞ

ÜÇÜNCÜ_SAHIŞ

Üye
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Peki arkadaşlar bişi sorcam ben symbianda uzun süre takıldı opera miniden giriyodum maxicape ve smileyler görünüyordu fakat androike geçince tapatalk indirdim :kop1: yazınca smiley değil yazı ćıkıyo bktım artık
Yanlış yazıyorsunuzdur. Mesela :ehe yazdım :kop2: :çay: yazdım olması lazım.
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Tapatalkta gözükmez . Ama masaüstünde çıkar.
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Tapatalk 5.2.2(Güncellendi 18.09.2015)
konu başlığı ve program versiyonu yenisiyle güncellenmiştir
 
ÜÇÜNCÜ_SAHIŞ

ÜÇÜNCÜ_SAHIŞ

Üye
Yav taparalktan giremiyom konuyo ama sürüm 5.1.1 ondanmı
 

Benzer Konular

Silinen Üye 440290
Cevap
6
Görüntüleme
756
Ferzan
Cevap
5
Görüntüleme
546
mucalt
Bahadir_fb
Cevap
11
Görüntüleme
1K
Bahadir_fb


Üst Alt