csbaz
Üye
Hayır usta.Senin her romdada bu sorun var haBu romun tek sikintisi ekrana parlaklik 3 saniye sonra geliyor.Kilit ekranina basiyorum kapkaranlik 3 saniye sonra guc geliyor sendede oylemidir usta

Hayır usta.Senin her romdada bu sorun var haBu romun tek sikintisi ekrana parlaklik 3 saniye sonra geliyor.Kilit ekranina basiyorum kapkaranlik 3 saniye sonra guc geliyor sendede oylemidir usta

Polonya n910c 5.1.1 romu çıkmıştır.Sammobileden indirip odinden flashlayabilirsiniz
Sammobile samsungun sitesidir.Türkiyeye en az 1 aydan fazla süre içinde gelecektir.Bu şekilde geçmeniz daha mantıklı olacaktır.Teşekkür ederim, hiç girmedim o işlere Samsung'u bekleyeceğiz artık.
Allah allah neden acabaHayır usta.Senin her romdada bu sorun var ha![]()
Çok fazla app varsa ondandır.Allah allah neden acaba
Sammobile samsungun sitesidir.Türkiyeye en az 1 aydan fazla süre içinde gelecektir.Bu şekilde geçmeniz daha mantıklı olacaktır.
Araştırıp girişirseniz eğer gelecekte de çok işinize yarayacaktır.Yani öyle odin falan kullanmadım hiç bekleriz artık yapacak bir şey yok
Yok ya ondan degildir baska romlarda yoktu telefonun kilit acma tusuna bastigimda 2-3 saniye telefona guc iletilmiyor ekrani aydinlatmaya yetmiyorÇok fazla app varsa ondandır.
Romdan soğudum ya.Geçiş efektleri çok hızlı ve kasa kasa geçiyor.Nasıl düşürebilirim bi bilsem çok mutlu olucam.Yok ya ondan degildir baska romlarda yoktu telefonun kilit acma tusuna bastigimda 2-3 saniye telefona guc iletilmiyor ekrani aydinlatmaya yetmiyor
Gelistirici seceneklerine gel orada acilis animasyonlari var normalde 1 die bu romda 0.5 sen 1 yap eski haline gelirRomdan soğudum ya.Geçiş efektleri çok hızlı ve kasa kasa geçiyor.Nasıl düşürebilirim bi bilsem çok mutlu olucam.
Romdan soğudum ya.Geçiş efektleri çok hızlı ve kasa kasa geçiyor.Nasıl düşürebilirim bi bilsem çok mutlu olucam.
Türkiyeye 2 aya kadar gelirSm-n10c modeli için Android 5.1.1 güncellemesi bikaç ülkeye daha dağıtıma başlanmış
Buzz launcher yada Nova launcher güzel arayüz için3 rom değiştirdim 5.1.1 in tadına bakmadımaz da ona bakalım ama çok kalmam eski touckwiz yüzünden
![]()
Hocam ben yeni touchwiz hastasıyım onun 5.1.1 note 4 e system içine yüklenebilen hali olsa ve roorlanabilse 5.1.1 hemen geçicem de yok işte.Ben sadece batarya performansı ve ısınmanın ne alemde olduğunu denemek için geçicem 5.1.1 e.Sonra twrp den onun yedeğini alıp eski roma dönücem.Buzz launcher yada Nova launcher güzel arayüz için
Pc ne samsung usb driverini indirerek aktarabilirsin.Arkadaşlar note 4 te resimleri ve diger medya öğelerini pc ye nasıl aktariyorsunuz. Sanırım note 3 için kies 3 uygulaması var lakin note 4 ü desteklemiyor
