SAMSUNG GALAXY NOTE 4 KULLANICI KULÜBÜ

Sponsorlu Bağlantılar

csbaz

csbaz

Üye
Bu romun tek sikintisi ekrana parlaklik 3 saniye sonra geliyor.Kilit ekranina basiyorum kapkaranlik 3 saniye sonra guc geliyor sendede oylemidir usta
Hayır usta.Senin her romdada bu sorun var ha :D
 


csbaz

csbaz

Üye
Teşekkür ederim, hiç girmedim o işlere Samsung'u bekleyeceğiz artık.
Sammobile samsungun sitesidir.Türkiyeye en az 1 aydan fazla süre içinde gelecektir.Bu şekilde geçmeniz daha mantıklı olacaktır.
 
_ardaa

_ardaa

Üye
Sammobile samsungun sitesidir.Türkiyeye en az 1 aydan fazla süre içinde gelecektir.Bu şekilde geçmeniz daha mantıklı olacaktır.

Yani öyle odin falan kullanmadım hiç bekleriz artık yapacak bir şey yok
 

T.serdar

Üye
Çok fazla app varsa ondandır.
Yok ya ondan degildir baska romlarda yoktu telefonun kilit acma tusuna bastigimda 2-3 saniye telefona guc iletilmiyor ekrani aydinlatmaya yetmiyor
 
csbaz

csbaz

Üye
Yok ya ondan degildir baska romlarda yoktu telefonun kilit acma tusuna bastigimda 2-3 saniye telefona guc iletilmiyor ekrani aydinlatmaya yetmiyor
Romdan soğudum ya.Geçiş efektleri çok hızlı ve kasa kasa geçiyor.Nasıl düşürebilirim bi bilsem çok mutlu olucam.
 

T.serdar

Üye
Romdan soğudum ya.Geçiş efektleri çok hızlı ve kasa kasa geçiyor.Nasıl düşürebilirim bi bilsem çok mutlu olucam.
Gelistirici seceneklerine gel orada acilis animasyonlari var normalde 1 die bu romda 0.5 sen 1 yap eski haline gelir
 
csbaz

csbaz

Üye
Eyvallah hocam düzelttim :)
 
  • Beğen
Tepkiler: T.serdar
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
Sm-n10c modeli için Android 5.1.1 güncellemesi bikaç ülkeye daha dağıtıma başlanmış
 
csbaz

csbaz

Üye
3 rom değiştirdim 5.1.1 in tadına bakmadım :D az da ona bakalım ama çok kalmam eski touckwiz yüzünden :D
 
Ferzan

Ferzan

Üye
    Konu Sahibi
csbaz

csbaz

Üye
Buzz launcher yada Nova launcher güzel arayüz için
Hocam ben yeni touchwiz hastasıyım onun 5.1.1 note 4 e system içine yüklenebilen hali olsa ve roorlanabilse 5.1.1 hemen geçicem de yok işte.Ben sadece batarya performansı ve ısınmanın ne alemde olduğunu denemek için geçicem 5.1.1 e.Sonra twrp den onun yedeğini alıp eski roma dönücem.
 

furkanhoca55

Üye
Arkadaşlar note 4 te resimleri ve diger medya öğelerini pc ye nasıl aktariyorsunuz. Sanırım note 3 için kies 3 uygulaması var lakin note 4 ü desteklemiyor
 
csbaz

csbaz

Üye
Arkadaşlar note 4 te resimleri ve diger medya öğelerini pc ye nasıl aktariyorsunuz. Sanırım note 3 için kies 3 uygulaması var lakin note 4 ü desteklemiyor
Pc ne samsung usb driverini indirerek aktarabilirsin.
 


Üst Alt