Haber Android Marshmallow güncellemesi alacak LG modelleri

Sponsorlu Bağlantılar

Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Android Marshmallow güncellemesi alacak LG modelleri
LG g flex snap800 buna veriyorsun da dünyada milyonlarca satmış efsane amiral gemisi LG g2 için neden vermiyorsun :hmmm

LG’nin Android 6.0 Marshmallow güncellemesi alacak modelleri açıklandı..


Google tarafından geliştirilen Android işletim sistemi her yıl alfabetik sıraya göre yeni bir isimle işletim sistemi sunmakta. Geçtiğimiz yıl Lollipop işletim sistemini sunan Google, bu yıl için Android 6.0 Marshmallow duyurusunu gerçekleştirdi.



Google’ın Android 6.0 Marshmallow duyurusunun ardından akıllı telefon üreticileri sundukları cihazlara bu güncellemeyi verebilmek için çalışmalara başladı. Kullanıcı memnuniyeti açısından büyük bir öneme sahip bu yazılım güncellemesinde çalışmalarını devam ettiren LG firması, Android 6.0 Marsshmallow güncellemesi alacak modellerini açıkladı. Telefonlarına verdiği güncellemeleri biraz ağırdan alan Güney Kore’nin dev ismi LG, Android 5.1.1 Lollipop güncellemesinde kullanıcılarını büyük hayal kırıklığına uğratmıştı. Yeni Android sürümünün açıklanmasının ardından diğer tüm firmalar gibi LG’de çalışmalarına başladı ve güncelleme konusunda diğer firmalar ile rekabete başladı.

LG’nin yaptığı açıklamaya göre Android 6.0 Marshmallow güncellemesini alacak modeller arasında; LG G4, LG G3, LG G Flex 2, LG G Flex ve LG G Pad 10.1 modelleri yer alıyor. Ayrıca LG G3 ve LG G Flex modelleri için güncellemenin kesin olmadığı ve sadece planlandığı belirtiliyor. LG Nexus 5 ile aynı seviye özelliklere sahip LG G2 modeli ise Android 6.0 Marshmallow güncellemesini alamayacak.

http://www.maxicep.com/cep-telefonl...guncellemesi-alacak-lg-modelleri-h204164.html
 


teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
G2 gelir gibime geliyor ama belli olmaz.
 

tr1246

Üye
G3 marshmallow almazsa ben de G3 almam. :) Saka maka ona vermezse de yok artik en iyi secildi zamaninda.
 
0MG90

0MG90

Üye
G2 kullananlara geçmiş olsun. Umarım XZ ve S4 alır.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
G2 bence de alacak.G Flex ile G2 aynı jenerasyonun cihazları.
G3 için sıkıntı yok 5.1.1 M için atlandı zaten.
 
Invoke

Invoke

Üye
5.1.1 atlandı derken? G3'e 5.1.1'i vermiyorlar mı? Öyleyse çok saçma bir durum. Kullanıcı açısından iyi olmaz, çünkü yeni gelecek sürüm yeni buglar ve optimizasyon sorunlarıyla gelecek ama 5.1.1, lollipop'un bayağı iyilleştirilmiş hali.
Gerçi, G2'ye verseler bile ne zaman verecekler? G3'e bile Android N çıkmadan biraz önce gelmiş olur, eğer her zamankinden farklı bir performans göstermezlerse.
 
Buraxlive

Buraxlive

Üye
G2 ye verileceğini hiç sanmıyorum, zaten onlar da verilecek dememiş . LG optimus G ye kitkat verdiğinde artık güncelleme konusunda tabuları yıkıyor daha iyi denildi ama durum ortada. Verdiği lolipopta ısınma problemi yüzünden kullanılmıyor.
 
byAndroid

byAndroid

Üye
G2 bi ihtimal alabilir. Lg de güncelleme de hem geç veriyor hemde az cihazı var nasıl iş bu :D
 

askımm

Üye
güncellme vermez lg2 gec güncelleme verdi zaten lg güncellme konusunda hala kötüüü
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Güncellemeleri nasıl geç veriyo anlamadım.
Lollipop'u ilk alan cihaz G3.Sonrasında 5.1.1'i ilk alan cihaz da G Flex 2 idi.
Gecikme yok G3'ü geçtim G2 ile Xperia Z serisi tüm cihazlar aynı anda lollipop aldı mayısta.
 

MaxipmaN

Üye
G2 note2 ile ayni sayida almis olacak sanirim
Note2 4.1.2 4.4.2
G2 4.2.2 5.0
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
G2 için 5.1.1 banko 6 şüpheli yalnız.
 
Sarangni

Sarangni

Üye
LG Optimus G kullandım hala da kullanıyoruz 4.4.2 ile güncelleme bitti ki LG yaptığı en güzel cihazlardan bir tanesi. G2 muhtemelen 5.1.1 biter çünkü selefi olan G3 şahsen G2 daha iyi bir cihaz değil. G3 ve G4 yoğunlaşarak 6.0 verir G3 vereceği 6.0 için de 6 ay bekletir zamanında E975 kullanırken bizi beklettiği gibi.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
G3 ve G4 6'yı alan ilk cihazlar olacaktır eminim.
 

blackcemre

Üye
G2,G3,G4 kesin alır çünkü ürünler hala satışta g3 çıkalı bir yıl oldu daha ve sadece bir tane önemli güncelleme aldı
Vermemesi saçmalık olur
Çünkü G2 bile jelly bean kitkat ve lollipop olmak üzere üç büyük güncelleme ve yeni arayuz desteği aldi.
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
G3'ün almaması gibi bir durum olamaz.Zira benzer cihazların hepsi 5.1.1 aldı G3'e 6 verileceğinden 5.1.1 atlandı.
G2 için de güncelleme çalışmaları olduğunu söylemeye gerek yok bu en kötü 5.1.1 bir ihtimal de Android M.
G4 Pro G Flex 3 gibi modellerden sızıntılar gelmeye başlamışken böyle bir haber normal.
 
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
LG G Flex nexus 5 gibi snap800 modeller android 6 alırken gerçekten g2 almazsa üzücü olur

bu listeler zamanla daha da artacaktır bu sadece ilk açıklanan cihazlar umarım g2 de alır
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
G2'ye vermesi zaten efsane olur onu beklemiyoruz hele hele G Flex deniyor o da aynı dönemin cihazı bunlara gerek yok.
G3 alacak G2'de 5.1.1 alacak bu verilen güncellemeler normal yani LG iyi diyebiliriz.Yeni model satmak için elinden bu kadar geliyor yapacak bir şey yok.
G2'ye 6 verse daha 2 sene kullanacak insanlar var kullanmayı geçtim fiyatı çok iyi belki gidip yeni G2 alacak olanlar var niye versin ki adamlar.Mesela Sony Z'ye Z1'e veriyo da kim aklından geçirir gidip Z ya da Z1 almayı güncellik iyi ama başka sıkıntıları olan modeller bunlar.Z'ye verir ama Z kullanan adam eninde sonunda geçiş yapacak o ekran o kaba kasaya zaten dayanamaz :D
 
  • Beğen
Tepkiler: teknolojibaronu
Luck Star

Luck Star

Üye
Bence en iyisini lg yapiyor. Lg guncellem verdikce ekran suresi 15-20dk azaliyor ama telefon stabilligi artiyor. Samsung s4 ile note 3. Tr modelleri cöp oldu 5.0.2 ile simdi bu 5.1 alsa ne olur 6.0 alsa ne olur. Ben arayuzu de degistikten sonra g2 guncellemesinin artik yettigini dusunuyorum bir de g4 arayuzunu 5.1 gibi ayni surum isminde verirse tadindan yenmez :)
 


Üst Alt