Yardım Beyler s6 ingilizce oldu yardım :D

Sponsorlu Bağlantılar



hikmet366

hikmet366

Üye
Şarj bitti uykum da var hadi size iyi geceler yarın yazılan mesajları okur mesaj atarım birde bu tapatalk dan bildirim gelmiyor ya
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Kıskanıyorum ama ama bazı yerlerde okuduğum yazıya göre ram in dolu olması iyi birşeydir?
Ne alaka? Senin dediğin uygulamalar kapanıp tekrar açıldığı için sistemi yorması ve şarjı tüketmesi ama böyle birşey söz konusu değil ve cihaz normalde uygulama açmadan %85 rahat görüyordu ama şu anda %70 lerde çalışıyor uygulama acmadiginda
 
  • Beğen
Tepkiler: abdulkadiratik ve hikmet366
abdulkadiratik

abdulkadiratik

Üye
    Konu Sahibi
Ne alaka? Senin dediğin uygulamalar kapanıp tekrar açıldığı için sistemi yorması ve şarjı tüketmesi ama böyle birşey söz konusu değil ve cihaz normalde uygulama açmadan %85 rahat görüyordu ama şu anda %70 lerde çalışıyor uygulama acmadiginda
Ya abi o konuda iosa hayranım iphone 6 yla bunu kapıştırdık 1gb ramla arka planda daha iyi uygulama tutuyo...
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Herşeyi sonlandırınca ancak böle oluo bnimkide :D

Sadece son uygulamaları kapattım yani ram sifirlamadim. Normal ram kullanımı üç aşağı beş yukarı böyle :)

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
 

Ekli dosyalar

abdulkadiratik

abdulkadiratik

Üye
    Konu Sahibi
Sadece son uygulamaları kapattım yani ram sifirlamadim. Normal ram kullanımı üç aşağı beş yukarı böyle :)

Ekli resimleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
Hmen atıyom o zmn fransa romunu :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Ya abi o konuda iosa hayranım iphone 6 yla bunu kapıştırdık 1gb ramla arka planda daha iyi uygulama tutuyo...

İPhone ayrı bir sistem Android ayrı yani vaadettikleri farklı o yüzden kiyaslamamak daha mantıklı :)
 
abdulkadiratik

abdulkadiratik

Üye
    Konu Sahibi
İPhone ayrı bir sistem Android ayrı yani vaadettikleri farklı o yüzden kiyaslamamak daha mantıklı :)
Bugün reklamını filanda grdüm
Bi ayfonun yerini ancak bi ayfon tutabilirmiş :)
Baya bi dalga gçmişler androidlerle :D
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Bugün reklamını filanda grdüm
Bi ayfonun yerini ancak bi ayfon tutabilirmiş :)
Baya bi dalga gçmişler androidlerle :D

Zaten Android in böyle bir iddiası olduğunu düşünmüyorum ve iPhone ile ugrasacagima Android ile kafama göre takılırım :)
Birde iPhone kullanıcılarının zaten yaptığı pek birşey yok genelde facede takılıyorlar :)
 
abdulkadiratik

abdulkadiratik

Üye
    Konu Sahibi
Zaten Android in böyle bir iddiası olduğunu düşünmüyorum ve iPhone ile ugrasacagima Android ile kafama göre takılırım :)
Birde iPhone kullanıcılarının zaten yaptığı pek birşey yok genelde facede takılıyorlar :)
Buba telefonu iphone 6 var onda s6ylan tvyi deştiriyom napcamki bn onu dio :D :D
Zaten Android in böyle bir iddiası olduğunu düşünmüyorum ve iPhone ile ugrasacagima Android ile kafama göre takılırım :)
Birde iPhone kullanıcılarının zaten yaptığı pek birşey yok genelde facede takılıyorlar :)
Aslında yapmıyo deil yapamıyolar işte bütün mesele bu ;) :)
 
  • Beğen
Tepkiler: Bahadir_fb
Türe

Türe

Üye
Ya abi o konuda iosa hayranım iphone 6 yla bunu kapıştırdık 1gb ramla arka planda daha iyi uygulama tutuyo...

Çünkü donduruyor. Ve sen geri dönmek istediğinde sen farketmeden o buzları eritmiş oluyor. :) Samsung hala daha yazılım konusunda berbat malesef. :zzz:
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Çünkü donduruyor. Ve sen geri dönmek istediğinde sen farketmeden o buzları eritmiş oluyor. :) Samsung hala daha yazılım konusunda berbat malesef. :zzz:
Bence iyi yolda ilerliyor umarım bozmaz :)
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Yol biraz daha iyi ancak hala daha Apple'ın sağladığı yazılım-donanım uyumunu göremiyoruz. :hmmm
Apple kadar kısıtlama getirse ve kullanıcıya bunu kullanmak zorundasın dese belki samsung ve androidte aynı uyumu sağlar :)
 
Türe

Türe

Üye
Apple kadar kısıtlama getirse ve kullanıcıya bunu kullanmak zorundasın dese belki samsung ve androidte aynı uyumu sağlar :)
Kısıtlamalarla sağlanamıyor o uyum. Ve kimseyi de zorlamıyor gel benim cihazımı kullanacaksın diye. :good: Genel olarak Android'in sorunu binlerce cihazın kullanıyor olması ve hepsi için ayrı ayrı optimizasyon yapamaz tabii ki Google. Fakat üretici şirketler bunu sağlayabilir.
 
Bahadir_fb

Bahadir_fb

Üye
Kısıtlamalarla sağlanamıyor o uyum. Ve kimseyi de zorlamıyor gel benim cihazımı kullanacaksın diye. :good: Genel olarak Android'in sorunu binlerce cihazın kullanıyor olması ve hepsi için ayrı ayrı optimizasyon yapamaz tabii ki Google. Fakat üretici şirketler bunu sağlayabilir.
Cihazlarında benim yapabildiklerimi yapamayan arkadaşlarım cihazlarını zorla almadılar ama zorunlu oldukları bazı hususlar var yani kısıtlamalar şimdi bu kişiler zorunlu oldukları kullanım koşullarını sorguladiginda bu şekilde mi cevap vereceksin? Kafana silah mı dayadilar alırken :) Ortada bir zorunluluk var kullanım açısından bu durumdan bahsediyorum :)

Her firma zaten kendi cihazına göre ayar vermeye çalışıyor androide ama bence o kadarda sorunlu bi sistem değil en azından premium cihazlar bence iyi durumdalar.

Binlerce cihaz diyorsun ama Apple alt sınıfa hitap etmiyor sadece kaymak tabakaya çalışıyor eğer Android de sadece premium cihaz uretseydi belkide Apple dan daha iyi bir stabiliteye ulasabilirdi.
 
abdulkadiratik

abdulkadiratik

Üye
    Konu Sahibi
@Bahadir_fb

gördüğün gibi hata verdi :(
bu arada 5.1.1 olan tele eski romu 5.0.2yi atabilimiyim acaba?
 
hikmet366

hikmet366

Üye
Telefon acilmaz
 
Türe

Türe

Üye
Cihazlarında benim yapabildiklerimi yapamayan arkadaşlarım cihazlarını zorla almadılar ama zorunlu oldukları bazı hususlar var yani kısıtlamalar şimdi bu kişiler zorunlu oldukları kullanım koşullarını sorguladiginda bu şekilde mi cevap vereceksin? Kafana silah mı dayadilar alırken :) Ortada bir zorunluluk var kullanım açısından bu durumdan bahsediyorum :)

Her firma zaten kendi cihazına göre ayar vermeye çalışıyor androide ama bence o kadarda sorunlu bi sistem değil en azından premium cihazlar bence iyi durumdalar.

Binlerce cihaz diyorsun ama Apple alt sınıfa hitap etmiyor sadece kaymak tabakaya çalışıyor eğer Android de sadece premium cihaz uretseydi belkide Apple dan daha iyi bir stabiliteye ulasabilirdi.

Evet. :good: Çünkü bu kısıtlamalar güvenlik adı altında yapılıyor. Zaten kısıtlamaları kaldırmak da gayet kolay. Jailbreak :good: Evet yani diğerlerine nazaran çok iyi durumdalar ancak hala daha sapıtıyorlar arada. İşte demek istediğim buydu. Apple sadece tek cihaza odaklanıyor o cihaz da üst katmana hitap ediyor bu yüzden uyum daha kolay ama Android'de binlerce cihaz var ki her biri için ayrı optimizasyon imkansız. :good:
 


Üst Alt