Herkese Açık iOS 9 Beta Yayında !

Sponsorlu Bağlantılar

sLeepLe

sLeepLe

Üye
ipsw dosyasını bulman lazım
 


. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
    Konu Sahibi
Jealbreak yaptım arkadaşlar. Şimdi bana işe yarar tweak önerecek olan var mı
 
blue_dream_25

blue_dream_25

Üye
Elinde ipsw dosyası olan vrsa veya nerden indirileceğini bilen varsa yardım edebilir mi
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Şu anda ios9 kullanıyorum beta 2 dosyasını indirdim fakat itunes bu dosyayı görmüyor 8.4 dosyasını görüyor bu yüzden yükleyemedim
 
blue_dream_25

blue_dream_25

Üye
Yüleyen nasıl yüklyor bunu telefonuna
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
google da ios 9 beta 3 ipsw download diye aratın sitelerde bakın dosyalar bulunuyor telefon modelinize uygun olanı indirin sadece 5s 6 gibi bakmayın modelleri de var mesela benimki 5s a1457 modeli uygun ipsw dosyasını indiriyorum sonra telefonu bağlıyorum itunes ile yazılımı güncelle bölümüne shifte basılı tutarak tıklıyorum ve pencere açılıyor orada indirmiş olduğum ipsw dosyasını gösterip aç diyorum ve telefona yazılımı atıyor :) aslında basit bir şey :) fakat yüklemenizi tavsiye etmem güzel bir yazılım olacak fakat kararlı bir sürüm çıktığında şuan için bazen kasmalar yapabiliyor :)
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Dosyayı indirdim fakat itunes te shifte tuşuna bastıgım zaman itunes içindeki music kısmına geçiyor ipsw dosyasını gösteremedim bi türlü
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar ben bunu da denedim, jealbreak te denedim ama bana göre orjinalin tadı bambaşka
 
blue_dream_25

blue_dream_25

Üye
Bekliyoruz arkadaşlar o zaman ios9 loading... Eylül
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
    Konu Sahibi
Bekliyoruz arkadaşlar o zaman ios9 loading... Eylül

Bence de doğru karar. Her zaman orjinallikten yanayım ama bu sefer bir deneyeyim dedim. Gerçekten diyorum pek tat alamadım. Telefonu kullanmak içime sinmedi yani. Ve benim işime yarayacak bir şey değil diye düşündüm. Yani kendi kendime "tamam jealbreak yaptım, şimdi ne yapayım" diye sorduğumda cevap veremedim. Sonra da zaten tekrar dönüş yaptım :)
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
bende 8.4 e dönmeye çalışıyorum dönüyorum ama telefona yedeklemeyi geri kuramıyorum sürümü yükseltin diyor kafayı yedim ios 9 orjinali beklemek en güzel karar betalar şuan için iyi değil
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
bende 8.4 e dönmeye çalışıyorum dönüyorum ama telefona yedeklemeyi geri kuramıyorum sürümü yükseltin diyor kafayı yedim ios 9 orjinali beklemek en güzel karar betalar şuan için iyi değil

Ben sorunsuz geri döndüm ios9 da da pek sorunla karşılaşmadım tek sorunum sygic navigasyonun çalışmaması bu yüzden 8.4 e döndüm
 
OnurYurdakul

OnurYurdakul

Üye
Deneme surumleri hep sorunlu bence yuklemeyin mesaj bildirimi gelmediği oluyor
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
Ben sorunsuz geri döndüm ios9 da da pek sorunla karşılaşmadım tek sorunum sygic navigasyonun çalışmaması bu yüzden 8.4 e döndüm
ben dönemiyorum 8.4e hata verdi itunes yazısında kaldı telefon tekrar 9u denedim 9 yüklendi çıldırıcam bir daha 9a geçersem
 
seco_can_can

seco_can_can

Üye
s.a apple dan yüklenen beta 3 mü hocam yoksa beta 3 farklı bi yerden mi yüklemeliyiz
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
hiç yüklemeyin bence
 
seco_can_can

seco_can_can

Üye
aslında beta olmasına rağmen şarjı ve performansı iyi fakat whatsapp facebook messenger uygulamalarında bazen bildirim gelmiyor bende 8.4 e dönüyorum şimdilik
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
şarj süresi çok iyi zaten ama bildirimlerde kasıyordu ve klavye bazen kasıyor
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
beta iki güncellemesi yayınlandı
 
  • Beğen
Tepkiler: B.A.R.O.N


Üst Alt