Herkese Açık iOS 9 Beta Yayında !

Sponsorlu Bağlantılar

. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
    Konu Sahibi
Herkese Açık iOS 9 Beta Yayında !
Apple WWDC 2015 konferansı ile tanıtılan en yeni iOS sürümü iOS 9, artık herkese açık. İşte tüm detayları ile herkese açık iOS 9 beta ve indirme bağlantısı.

8 Haziran tarihinde canlı yayınla sizlere aktardığımız Apple WWDC 2015 konferansı ile tanıtılan en yeni iOS sürümü olan iOS 9, uzun zamandır geliştirilmeye devam ediyor.

Son olarak geçtiğimiz günlerde geliştiriciler için üçüncü beta sürümü yayınlanan iOS 9, artık herkes tarafından denenebilecek. Kısa süre önce herkese açık olarak yayınlanan iOS 9 Beta sürümü, ilk iOS 9 Beta sürümüne kıyasla önemli problemler çözülmüş olarak geliyor.

Gelişmiş Siri, iPad modelleri için bölünmüş ekran, Apple Music gibi önemli yenilikleri içeren herkese açık iOS 9 beta sürümünü indirmek için aşağıdaki bağlantıyı ziyaret edebilirsiniz.

 
  • Beğen
Tepkiler: Gönüldaş


0MG90

0MG90

Üye
Haber için teşekkürler
 

Karavelaa

Üye
Sorun yaşıyan varmı betada?
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
    Konu Sahibi
Tavsiye etmem. Mesajlarda bazen bildirim gelmiyor. Yani yeni mesaj gelip gelmediğini anlamak için ekranı uyandırmak gerekiyor
 
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa
0MG90

0MG90

Üye
Beta zaten sorun dolu :D
 
  • Beğen
Tepkiler: Karavelaa
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
    Konu Sahibi
Yalnız 8.4 e Nasıl Dönerim Onu Bilmiyorum... Onun İçin .ipsw Arıyorum Netten. Bilen Var mı ?
 
0MG90

0MG90

Üye
Cihazını dfu moduna al iTunes'a bağla 8.4 görürse yüklersin
veya ipsw.me sitesinden indir öyle kur
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
    Konu Sahibi
Dfu modda denedim. Indirdi ama yükleme yapmadı
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
    Konu Sahibi
Yazmadı. Olmazsa tekrar denerim. Ama ilk kabul et filan aşamasında 8.4 diyordu
 
teknolojibaronu

teknolojibaronu

Üye
Ota tam sürüm yeni iPhone ile beraber mi çıkacak?
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Yükledim bi sorunla karşılaşmadım henüz msj
Sygic gps ve tango uygulamalarından atıyor açmıyor
 
sLeepLe

sLeepLe

Üye
ben ios 9 beta 3 kullanıyorum şuanlık memnunum daha iyileştirme yapılması lazım tabi ama güzel bir ios sürümü olacak belli :)
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
    Konu Sahibi
Umarım iOS 9 yayınlandığında bu betadaki gibi bir şarj süresi sergiler...
 
eRdaL.

eRdaL.

Üye
Beta 3 ü nasıl kurdunuz
 
blue_dream_25

blue_dream_25

Üye
İki kere kurmayı denedim iTunes bağlantısı istedi ve 8.4 yazılımı ni yükltti
 
. . . EmreG . . .

. . . EmreG . . .

Üye
    Konu Sahibi
  • Beğen
Tepkiler: blue_dream_25
sLeepLe

sLeepLe

Üye
benim hiç bir verim kaybolmadı ben beta 3 ipsw dosyasını restore ederek kurdum ios 9 beta da böyle şarj süresi veriyorsa bence tam sürümde daha iyi olacaktır ve güzel bir ios sürümü bizi bekliyor olacak :)
 
blue_dream_25

blue_dream_25

Üye
pc üzerinden nasıl kuruyoruz ios 9 public beta 1 i
 


Üst Alt