dreamboys69
Üye
manisada sabaha karşı...21/mart/2008
bu sabah çektim bu kareleri,spile giden yolun başlangıcı...karanlık olanlar sabaha karşı 04:30 diğerleri 06:00da...






Ekli dosyalar
Eklentileri görebilmek için Giriş yap veya üye ol.


keşke tüm şehirlerimizin her yeri yeşil dolu, mimariside düzenli olsa.. çarpık yapılaşma...
güzelmş ama gece manisaya bakmak ayrı bi huzurr verio insana