abandonware
Üye
sıraylatmm tşk
kardeş beni en başa alsana

sıraylatmm tşk
kardeş beni en başa alsana

off yaasırayla![]()
Maalesefoff yaa
Bende yazmak için geç kaldım kusura bakmageç kaldık azcık ama benide yaz![]()

azcık gecikme olduBende yazmak için geç kaldım kusura bakma![]()

Girmiyorum ki forumaazcık gecikme oldu![]()
bide internet paketim bitmistiArkadaşlar çabuk koşun gelin kendini komik sanan birini buldum![]()
![]()
Ya bu 7. Cadde çok sıkıcı.7. cadde demeyin lan, özlüyorum((

Gitmedim.Şimdi senden duydum daha yeni
Ankara üninin şeysinden bana neAma iyi trollenebilir ortam
![]()


O çevrede ev kiraları ne kadar?Ben de
